tamam madem biraz görsellik katalım diyorsunuz o zaman tadilat sonrası boyanan parçalarımı ve motora ilk girişip söküme başladığımız anı koyalım..bir de gezi esnasından birkaç koyalım..
motoru sökmeye başlıyoruz..

sökülen parçaları boyattıktan sonraki halleri..
koruma demirim

yan çantalarda ufak tefek çizikler de vardı onlara da rütuş yaptım..

koruma demirinin montaj parçaları ve elcik topuzlarım
evet boyanan bu parçaları henüz takamadım motorum hala çıplak uygun zamanda takacağım...bu arada ön fren balatalarının değişimi ile ilgili foto yok..o kadar dalmışızki foto çekmek aklımıza gelmedi..
kızılcığın birkaç fotosu:

,
herkese kazasız belasız keyifli sürüşler..