- Katılım
- 18 Tem 2008
- Mesajlar
- 2,327
Açıkcası 51 hp baya az geldi.Zaten nc 700 alma imkanım yok ama f650 gs mi vstrom karasızlıgını sonuçlandırdım gibi. Sanırım abs'siz vstrom alacagım...
sevgili gökhan.ben de kısıtlı maddi imkanlar ile f650 ile dl650 arasında çok araştırmalar yaptım konulara girdim çıktım bakmadığım topik kalmadı..en sonunda 2005 model dl650 aldım.çok ama çoook memnunum..silindir başına tek bujisi var evet.ancak motoru izmirden alıp iskenderuna getirdim.yolda o kadar çok keyif aldım ki,konfor arıyorsan dl650 yi tavsiye ederim.