Sevgili arkadaslar merhaba,
Oncelikler hepinizin bayramini tebrik eder nicelerine saglikli,mutlu ve ailelerimiz ve dl lerimizle girmeyi Allah nasip etsin.
3 gun once sym gts scooterimi arkadasima sattim ve paraya kiyip gidip Ankara Endo motordan kendimi daha naylonlari uzerinde 0 km dl mi aldim,yaklasik 2 senedir kendileriyle platonik bir askimz vardi sonunda parayla gonlunu celdim ve aldim onu.suan ikimizde cok mutluyuz.Ona givi motor koruma,3 lu canta seti Yörük beyin keyless takimini aldim
Birkac eksigim kaldi karter koruma,elcik koruma ve radyator koruma gibi.
Sizlere bu radyotor korumayla ilgili sorum olucak hararete sebep olma durumu varmidir yoksa taktirmamalimiyim.
Tekrardan iyi bayramlar,