Tolga merhaba, Ben eski moturumda aynen senin de söylediğin gibi yazları 15-50 kışları 10-40 kullanıyordum. 15-50 daha kalın olduğu için daha yüksek sıcaklığa dayanabiliyor. Fakat bizim motosikletlerimiz gibi hem yağ hem su soğutmalı modellerde 15-50 yağ kullanmak zorunlu değil. Ben Gebze'deyim. Aslen Karamürselliyim. Iznik, Karamürsel, Yalova, Bursa civarlarında turluyorum genelde. Sen izmit merkezde misin?
Resim eklemek için ilk önce herhangi bir resim paylaşım sitesini resmi yüklemek gerekiyor.
fotoğrafı yükledikten sonra çıkan linklerden "image link(forum)" olanını kopyalayıp buraya yapıştırıyorsun.
Ben de uzun zamandır forumda zaman harcamadım. küçük bir detay atlamış olabilirim ama genel hatlarıyla böyle.
resim paylaşım sitesi örnek:
www.yukleresim.com
Poseidonz; merhaba ben izmit merkezde oturuyorum.
Bu sabah Mobil1 15W50 ile motor yağını ve filtresini değiştirdim ve motorun çalışma sesi ve vites geçişleri dehşet yumuşadı.
bilgilendirmen için çok teşekkür ederim. Bu taraflara yolun düşerse akşamları turluyorum,beklerim