herkese merhaba, dl650ye geçtim, 1 haftadır kullanıyorum ilk izlenimlerim: fazla rahat olmasından rahatsızım uykum gelmezse giderken iyidir, cam standart cam en yüksek ayarda rüzgar neredeyse sıfır, yüksek tur camları daha da keser keyfe keder, sürati hissettirmiyor durumuna göre kötü olabilir, daha evel okumuştum ama bu kadarını beklemiyordum arka fren gerçekten zayıf tren gibi gidiyor, balataları değiştirsem ne değişir diye merak ediyorum gene aynısı olur sanırım, 1 haftadır az biraz kullandım çok da tanımadım daha ama düşük süratlerde ön dalma eğiliminde düşük süratte düşmeye çok müsait gibi geldi, hızlanma şekli çok güzel akıcı, son 3-4 bin devirde delleniyor,şehir içi biraz sorunlu büyük kalıyor bu benzin fiyatlarıyla şehir içine küçük motor alacaz zaten başka çare yok,