cuncun ben 2.5 yıldır DL650A kullanıyorum. Motorumu satıyorum (İstanbuldayım o ayrı). Ama dediğin fiyatlara alman zor. İlanlardaki fiyatlardan çok az pazarlık yapılıyor. Sıfırı Suzuki sitesinde gördüğüm kadarı ile 31500TL. Adamlar zerre indirim yapmıyorlar. 2009'da ben alırken bizzat yaşadım (Sonra gittim ikinici el aldım, iyiki de öyle yapmışım). Burunlarından kıl aldırmıyorlar. Yani sıfırı olsa olsa 31000TL. oldu. Sen alıcı tarafında olduğun için eminim eleştireceksin ama kullanıcılar bu zammı takip edip ellerindeki makinenin değerini korumak isteyeceklerdir. Seni temin ederim sen kullanıcısı olsan aynını yaparsın. Forumlarda bu düzeni eleştirenler oldu. Genele hitap ederek yazıyorum buraya... Benim istediğim 17.300TL'dir.
Motorun frenlerine gelince. Evet geleneksel motorlarda alışılana göre zayıftır. Aksini söyleyen ya sadece tek başına motora biniyordur yada yalan söylüyordur. Bence bu bir tasarım tercihidir aslında. Hondacılar fuarda beni, alma frenleri zayıf, diye uyardılar zamanında. Ama freni daha kuvvetli olabilecek bir Transalpe tercih ettim V-Stromu. Aldıktan sonra harbiden zayıfmış dedim. Ama yaklaşık 15.000km yaptım ve bunun 10.000km.si şehir dışı tatil gezilerindedir, frenlerin zayıf olmasının hiçbir dezavantajını yaşamadım. Zira ABS gerekeni yapıyor. Defalarca teker kilitlemesinden kurtararak düşmemi engellemiştir. Dediğim gibi fren aslında zayıf değil. Sonuçta eksiksiz iş gören bir tasarım ortada. Üstadlar da bu ebatta disklerin seçilmesini yani zayıf hissi vermesinin daha iyi olabileceğini bile söylüyor hatta.