Öncelikle iyi akşamlar , benim bir sorum olacak (motosiklet'ten iyi anlayanlara). Sizce 2000-2001 model 1000 lik racing lerden hayır gelirmi ? Yoksa elimde mi kalır ? Yani almak istiyorum da sizce alsam param boşa gider mi ? Malum o modelleri bile 10 küsür milyarArabalara benziyorsa motosikletler bence bakımları tam ise hayır gelir ama üstad'lar olarak sizlere de danışayım. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ediyorum
Öncelikle iyi akşamlar , benim bir sorum olacak (motosiklet'ten iyi anlayanlara). Sizce 2000-2001 model 1000 lik racing lerden hayır gelirmi ? Yoksa elimde mi kalır ? Yani almak istiyorum da sizce alsam param boşa gider mi ? Malum o modelleri bile 10 küsür milyarArabalara benziyorsa motosikletler bence bakımları tam ise hayır gelir ama üstad'lar olarak sizlere de danışayım. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ediyorum
Sevgili V-stromdaşlarım,zincirimi 300 km'de bir güzelce temizleyip,yağlamama rağmen küçük çapta paslanmalar oluştu,şimdi pas sökücü kullansam o-ringlere zararı olurmu ve önerebileceğiniz yağ markası varmı hali hazırda castrol zincir yağı kullanmaktayım vede pas için çözüm yolu lütfen...
merhaba arkadaslar su an yeni keeway superlight 150 mi sattim. 1,5 yillik motor surucusuyum ve 15.000 km yol yaptim. Su an gonlum enduro motorlara kaymis durumda ve 3 model uzeride dolaniyorum aprilia pegaso 650, bmw gs 650, vd dl650. size 2 sorum var.
1. DL 650 almak icin tecrubem yeterli mi yoksa arada 400-500 cc lik bir motor daha gecmelimiyim
2. nakit bulabilirsem pegaso 650 veya dl 650 almayi dusunuyorum. Fakat dl 650 fiyat olarak biraz fazla kaliyor. Sizin bu konudaki dusunceleriniz nelerdir? Cok tesekkurler...
3. Merak ettigim sadece dl650 ile ilgili degil de genel olarak. Motosikletin yerden yuksek olmasi virajlarda sorun teskil etmiyor mu?
Cok tesekkurler. Kazasiz surusler..
merhaba arkadaslar su an yeni keeway superlight 150 mi sattim. 1,5 yillik motor surucusuyum ve 15.000 km yol yaptim. Su an gonlum enduro motorlara kaymis durumda ve 3 model uzeride dolaniyorum aprilia pegaso 650, bmw gs 650, vd dl650. size 2 sorum var.
1. DL 650 almak icin tecrubem yeterli mi yoksa arada 400-500 cc lik bir motor daha gecmelimiyim
2. nakit bulabilirsem pegaso 650 veya dl 650 almayi dusunuyorum. Fakat dl 650 fiyat olarak biraz fazla kaliyor. Sizin bu konudaki dusunceleriniz nelerdir? Cok tesekkurler...
3. Merak ettigim sadece dl650 ile ilgili degil de genel olarak. Motosikletin yerden yuksek olmasi virajlarda sorun teskil etmiyor mu?
Cok tesekkurler. Kazasiz surusler..
Dostum , suzuki servis manuelinde zincirlere bu tip kimyasalların sıkılmaması gerektiği özellikle belirtiliyor. Sana tavsiyem şu olacaktır. Zincirini gaz yağı kullanarak ve ufak bir fırça ile temizlemen. Temizledikten sonra ise yağlamayı yapman. Gaz yağı da bir nevi pas sökücü olarak kullanılır. WD40 gibi pas sökücü kimyasallardan daha az etkilidir ama 2-3 sefer yıkamada pas olayını tamamen çözebilir diye düşünüyorum. O ringler, zincirin üzerinde bulunan ufak pas lekelerinden çok daha değerli. Bunu unutmamak lazım. Yağ olarak ben Würth kullanıyorum ve çok memnunum. Her 500 km de bir yağlamanı ve her 1000 km de bir de gaz yağı ile temizledikten sonra zinciri kuru bir bez ile iyice kurulayıp yağlamanı tavsiye ederim. Bu km ler aslında gittiğin yolun cinsi ilede alakalı ama ben ağırlıklı asfalt kullanımında olduğunu düşünerek bu verileri verdim.
Arkadaşlar yakarım ben bu v strom u,vites dişlileri arıza yaptı bir aydır japonyadan parça bekliyorum!tam bir ay ve beklemeye devam ediyorum....bu nasıl servistir anlamadım gitti ,allahın yunan kos adasında bile dl parçaları mevcutken 80 milyonluk ülkede binlerce dl ci varken japonyadan parça beklemek nasıl bişey dir ya...yokmu gebzede tanıdığı olan millet....!!!yakarım ben bu v stromu!!!![]()