Demiştim. Ama dün 2004 model 400 aldım. Kaştan sahil yolundan 70 km geldim. Müthiş zevkli.
Bu grup ölmüş ağlayanı yok. 3 sene sonra ölüyü dirilttin tebrikler !En son 15 sene önce girmiş olduğum platforma tekrar yazıyorum herkese selam
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
2008 model Burman 400 ile maceraya devam
En son 15 sene önce girmiş olduğum platforma tekrar yazıyorum herkese selam
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
2008 model Burman 400 ile maceraya devam