eski bir an 125 kullanıcısı olarak kesinlikle suzuki derim.130 kiloluk 1,82 lik birisi binebiliyor bizzat denenmiştir.
motor ebat olarak küçük gözükebilir ama kuvvetli ve seri bir modeldir.
büyük teker düşünürsen keeway outlook 150 modelini de bir incele derim.