Arkadaşlar kaza yapanlara çok çok geçmiş olsun... Yeni alanlarada kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Bende 1-2 kaza atlattım. Yolda şeridi ortalıyorum, korna morna basıyorlar ama takmıyorum duymazlıktan geliyorum basıp geçiyorlar solumdan sonra

Benim sıkıntım yayalardan yana, şuursuzca sanki dünyada tek yaşıyorlar gibi sağa sola bakmadan yola fırlıyorlar. Bir kadın çocuğunu kaçırdı ondan kaçmak için yaptığım manevrada sağ arka drenajı hafiften sürttüm azıcık çizik oldu ama sağlık olsun daha dikkatli olmaya her noktada kornayı kullanmaya başladım. Oda benim nazar boncuğum olsun
Şu anda 270 Km deyim, son 1 haftadır motoru pek çıkartamıyorum. İlk depo 23 YTL ile doldu ve tam 202 KM yol yaptım. Hoşuma gitmeyen 3-4 nokta var;
1-Madein China yazısı (Takmıyorum bile ama keşke olmasaydı

)
2-Dörtlü sinyalleri yok sanırım, yol kenarında motoru çekip telefonla konuşurken dörtlüleri yakmak istiyorum ama bu yok

3-Ayaklarımızı koyduğumuz yerde sağ ve solda 2 tane yuvarlak sinyal var ama onlarda çalışmıyorlar sanırım.
4-Kask sığmıyor ne yazıkkı, bu yüzden topcase alıcam.
ugurkom kaç LT bu çanta? Ful face kask sığıyormu? Fiyatı nedir, nereden alabiliriz? Moskvich tam olarak anlamadım çanta ile yarım kask kaça mal oldu sana? Branda diktirmek istersek nereye gidicez, ben hiç brandacı görmedim daha önce gerçekten
Dün mecidiyeköy schiller de hysung vardı 15-20 tane. Toplanmışlar foto falan çekiyorlardı, kesin buradakilerdir diye düşündüm ve bizimde artık toplanma zamanımız geldiğini düşünmeye başladım.
Ağustos ayının ilk haftasonu 5 temmuzda ehliyet sınavına girenlerde ehliyetlerini almış olurlar. (Bende o zaman almış olucam sanırım) Toplanma organizasyonuna girermiyiz arkadaşlar?
Hoşçakalın.