helestratus
Tekrar merhaba arkadaşlar... eveeet plaka işlemlerim de bitti ve bugün bayiden teslim aldım motorumu...inanın bu cok büyük bi keyif ve nedendir bilmem ama suzuki an 125 kullananlara dikkat ettim sanki daha özenli kullanıyorlar.bence motoru sevmek onu iyi kullanmaktır.bu ufacık makine aslında hiç azımsanmayacak bi performansa sahip.şu arka tarafa çanta taktırmayı düşünüyorum.yaktıran arkadaşlar fotoğraflarını paylaşırsa sevinirim..
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum...dediğin gibi performansı gerçekten çok güzel bir motor ve sanırım alan arkadaşlar epeyce araştırıp aldıkları için bilinçli bir grup oluştu...
Çanta meselesine gelince, öncelikle zevk meselesi olmakla birlikte kappa 26 çok güzel ama bence küçük bir çanta, 30-35 litrelik çantalar kesinlikle AN 125 in arkasında abartılı durmuyor...ayrıca motoru kullanırken göreceksin bir dünya ıvır zıvır oluyor zamanla...dizlikler, mont, eldiven,kilitler, vs. vs. veya sağa sola gittin bir şeyler aldın pikniğe gittin vs. bir dünya esya oluyor.
hele hafta sonu ben eşimle biniyorum 33 Lt Shad arka çanta ve sele altı yetmiyor

onun için 3-5 lira daha verip buyuğünü al derim ben, zaten almaya gittiğinde göreceksin, deneme amaçlı motorun arkasına koyduğun zaman buyuk çantaların kötü durmadığını, yalnız abartma buyukluğu, çanta genişliği motorun genişliğinden fazla olmasın....
Selamlar Kolaylıklar
nighthawk
Bu arada sele altındaki bölüme kask sığdırabilen var mı ben beceremedim.Ne kapalı kaskım ne de açık kaskım sığmıyor.İki kişi olunca tek kaskım açıkta kalıyor,bu konuda yardımlarınızı beklerim
Dostum aynen dediğin gibi sele altına ne fullface kaskım ne de açılır kaskım sığmıyor,
ben iki kişi olduğumuzda kaskın birini arkaya topcase in içine koyuyorum, diğerini ise sağlam ve ince halatlı bir kilit aldım onunla arka demire kilitleyip koltuğun üzerinde bırakıyorum...kask güvenliği konusunu kesinlikle ihmal etmeyin, geçen haftalarda Şişli Cevahirde (içinde otoparkında) arkadaş kuru temizlemiciden ceketini alıp çıkana kadar 10 dakikada Airoh kaskını götürmüşler..
Ayrıca bugün sahilyolunda şansıma güvenip gazlarken benzin bitti, Allah tan 100 metre ileride istasyon vardı...depoyu silme doldurdum arkadaşlar 7,37 Litre benzin alıyor ve 26,02 YTL tutuyor..
Herkese Selamlar Kolaylıklar