Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
30
selam arkadaşlar.bugün ilk motorumu aldım.başlangıc için suzuki tercih etiik.ettik diyorum çünkü arkadaşımla beraber aldık.benimki siyah onunki mavi.henüz kask da almadık.ne tür bi kask uygun olur ve bu motorda nelere dikka etmeliyim paylaşırsanız sevinirim.


Arkadaşım kask ile beraber mutlaka bir bellikte al. Her türlü motorda sırtında hava türbülans yapıyor.Böbrekleri beli korumak lazım. Sıcak havada tişört ile gezerken bile belliğin belinde olsun. Rüzgar çok sinsi bugun olmasada ileride etkisini gösterir.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
8
bu motorda çenelikli kask komik olur mu yani scotter diye.bir de sizce montlardan almalımıyım.motor çok iyi gidiyor bu arada stres atmak için ideal.acemilik gecince değiştiririm diyordum ama bu ufaklık cok zevkli.iyiki almısım.yarı fiyatına çinlimarka cok var ama takarik hepsi..2400 ü 10 taksit yaptılar artı 130 ytl plaka tuttu.
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
2
arkadaşlar..bende ilk olarak motor almak istiyorum... fakat suzuki an 125 hk ve kymco agility 125 arasında kararsız kaldım..kymco daha sağlam olabilir ama estetik yok..ama suzuki çok estetik..karar vermemde bana yardımcı olursanız sevinirim..
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
arkadaşlar..bende ilk olarak motor almak istiyorum... fakat suzuki an 125 hk ve kymco agility 125 arasında kararsız kaldım..kymco daha sağlam olabilir ama estetik yok..ama suzuki çok estetik..karar vermemde bana yardımcı olursanız sevinirim..

Bu başlık altındaki topicde kime sorarsan sor herkesin vereceği cevap aynıdır sanırım... :) Hey Millet !... AN 125 inden memnun olmayan var mı ??????

bu motorda çenelikli kask komik olur mu yani scotter diye.bir de sizce montlardan almalımıyım.motor çok iyi gidiyor bu arada stres atmak için ideal.acemilik gecince değiştiririm diyordum ama bu ufaklık cok zevkli.iyiki almısım.yarı fiyatına çinlimarka cok var ama takarik hepsi..2400 ü 10 taksit yaptılar artı 130 ytl plaka tuttu.

Çenelikli kask derken çenesi açılır kaskımı kasdediyorsun anlamadım? Bana sorarsan şu nazi kasklarından olmasında hangi modelden istersen al. Mont ve full koruma da yapmalısın kendine. Sonuçta bu aletle yerine göre 80 - 100 km/s yapacaksın...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
43
bu motorda çenelikli kask komik olur mu yani scotter diye.bir de sizce montlardan almalımıyım.motor çok iyi gidiyor bu arada stres atmak için ideal.acemilik gecince değiştiririm diyordum ama bu ufaklık cok zevkli.iyiki almısım.yarı fiyatına çinlimarka cok var ama takarik hepsi..2400 ü 10 taksit yaptılar artı 130 ytl plaka tuttu.


hayırlı olsun arkadasımmm
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
8
teşekkürler arkadaşlar..motorumla gezerken gazı kesince bazen egsozdan pıtırtı ve cok az da pat diye bi ses geliyor bu normal mi yoksa kullandığım benzinmi yapıyor..işin ilginci bu ses de hosuma gitti:)bu arada suzuki konusunda kararsız kalmaya gerek yok binice ne kadar doğru bir karar verdiğinizi anlıyorsunuz..
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
hayırlı olsun. makinandan arkadasımdada var. ilk kullandığımda kullandıgım en küçük motor olarak geldi bana ( hiç today kullanmadım) bu ne bisiklete bin daha iyi fln derken kendi kendime caddeye çıktım. sagdan sagdan ufak ufak giderken birden bi gülme geldi nedense:) heralde eglenceli motor terimi boyle oluyor:) 5- 10 dakika kullandıktan sonra ilk başta kıytırık dedigim motor hakkında -güzel makina ugrasmaya degmez bas git işte her yere diye yorumlamaya başladım. çok az daha büyük olsaydı harika olurmuş. güle güle kullan..
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
teşekkürler arkadaşlar..motorumla gezerken gazı kesince bazen egsozdan pıtırtı ve cok az da pat diye bi ses geliyor bu normal mi yoksa kullandığım benzinmi yapıyor..işin ilginci bu ses de hosuma gitti:)

aynı ses benim motordada oluyo benim de çok hoşuma gidiyo :)

diew an125 kullanıcı olarak ben motorumdan çok memnunum keyifili bi scooter kymco kullanıcılarıda kendi motorlarından memnunlar kısacası hangisini seçersen seç pişman olmazsın hangisi gözüne hoş geliyorsa onu al
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
68
Size tam olarak kaça mal olduğunu da sonuçta belirtirseniz sevinirim.Bu arada Ankara'da An 125 sahibi olan bu forumda siz ve ben varım sanırım

valla şöle söyleyim 2070 kredi kartına 12 taksit +500 ytl vergi için verdim + plaka ne tutacak.... motorum gelmiş ama daha bakmadım çünkü plakasız motoru ne yapayım cumarteside işlem olmayacağından, neyse bu öğlen gidip bi göreyim ellerinde mavisi vardı bordo yoktu ankarada ben bordonun bi resmini gördüm taptım umarım dediğim bordo dur bakalım pazartesi şu işlemleri bitirsek bari yani bu arada ehliyet sürücü kursu bilmemne derken vallaha bende mahvoldum işin içinden çıkacaz ama nasıl ,ya şu egzoz sesini bende merak ettim arkadaşlar yazmış bu arada ankaradan alacaklara tabi benim sayemde ist 2 adet geldi korgodan yani bi bordo daha var şuan satılmadı ise suzuki kullanan hiç bayana rastlamadım nedense ankarada hiç bayanlar sevmiyo sanırım ...
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
valla şöle söyleyim 2070 kredi kartına 12 taksit +500 ytl vergi için verdim + plaka ne tutacak.... motorum gelmiş ama daha bakmadım çünkü plakasız motoru ne yapayım cumarteside işlem olmayacağından, neyse bu öğlen gidip bi göreyim ellerinde mavisi vardı bordo yoktu ankarada ben bordonun bi resmini gördüm taptım umarım dediğim bordo dur bakalım pazartesi şu işlemleri bitirsek bari yani bu arada ehliyet sürücü kursu bilmemne derken vallaha bende mahvoldum işin içinden çıkacaz ama nasıl ,ya şu egzoz sesini bende merak ettim arkadaşlar yazmış bu arada ankaradan alacaklara tabi benim sayemde ist 2 adet geldi korgodan yani bi bordo daha var şuan satılmadı ise suzuki kullanan hiç bayana rastlamadım nedense ankarada hiç bayanlar sevmiyo sanırım ...

Hayırlı olsun arkadaşım. Alınca resmini koyda bi bakalım kırmızısı nasılmış...
 
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
68
Hayırlı olsun arkadaşım. Alınca resmini koyda bi bakalım kırmızısı nasılmış...

ok ama şöle bi hafta sonra filan resim koyarım parçaları pahalımı diğer motor parçalarına göre bi de aceba kask ve mont nasıl bişi olmalı okudum biraz ama tam fikrim olmadı
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
54
an 125 gerçekten güzel gerçi biz mondi ile takılıyoruz ama inşallah mooru büyüttüğümde adam gibi bir japon alacağım.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba
yorumları okudum eleştırılerde var tabiki olumlu yada olumsuz
gecenlerde motorumu sattım büyük makıne almadan önce şehır içinde ulaşım
işlerimi hallletmek için skutur araştırmaya başladım
çançinçon almaktansa an 125 e karar kıldım
test te ettım şehir içinde fazlasıyla yeterlı bir motor fazlasını beklemek yanlış olur sonuçta suzuki
her motorcu arkadaşın elinin altında olması gereken makınelerden
gidipte şehır içinde 1000rr la gezmek bana saçma geliyo
makıneye yazık
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
2
sonunda suzukimi aldım..bu arada benim gibi bayan sürücülerin sitemizde çoğalması dileğiyle..kızlar yalnız bırakmayın beni....
 
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
68
merhaba

sonunda suzukimi aldım..bu arada benim gibi bayan sürücülerin sitemizde çoğalması dileğiyle..kızlar yalnız bırakmayın beni....

diew hayırlı olsun nereden olduğunu motorunda ilk gn neler yaşadığını ve o keyfi bizimlede paylaşırsan seviniriz ankarada isen hatta birlikte tur atarız sanırım senin motor siyah ben bordo almıştım millet kız lar biner kırmızı filan dedi ama bu kırmızı değil bordo ve çok şirin siyah bana biraz bözeği andırdı gerçi benim motor da uğur böceği neyse hayırlı olsun bi de şu kilit olayı nasıl kilitlememiz lazım motoru gerçi kocaman bi kilit aldım master lock çelik yarın vergileri yatar salı günü plakayı taktırım resimlerinide söz verdik bi ara çekip kayocam ....
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
23
3 tane üst üste Bende aldım mesajı Suzuki an 125 için:)

Arkadaşlar bende dün aldım motoru. Kuvvetli motordan 2490 YTL Kast+A2 ehliyetli 12 ay taksitle aldım. Ruhsat ve plaka çıkartmak için 200 YTL istiyorlar ama ben yaptırmaya karar verdim, nasıl yapılacağı konusunda madde madde yazarak yardımcı olursanız, bu yeni suzuki gönüllüsüne çok sevinirim.

Nereye gitmem lazım, ne götürmem ne kadar para vermem lazım? Boş vaktim var, yardımcılarınız için şimdiden teşekkürler.

Bu arada, ben ön cam ve topcase de taktırmayı düşünüyorum, öncam ve topcase takılmış bir tane gördüm çok güzel olmuştu, resimleri yakında yollarım:)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
plaka ruhsat işlemleri

Tipitipim

Arkadaşlar bende dün aldım motoru. Kuvvetli motordan 2490 YTL Kast+A2 ehliyetli 12 ay taksitle aldım. Ruhsat ve plaka çıkartmak için 200 YTL istiyorlar ama ben yaptırmaya karar verdim, nasıl yapılacağı konusunda madde madde yazarak yardımcı olursanız, bu yeni suzuki gönüllüsüne çok sevinirim.

Nereye gitmem lazım, ne götürmem ne kadar para vermem lazım? Boş vaktim var, yardımcılarınız için şimdiden teşekkürler.

Dostum www.trafik.gov.tr sitesine gir plaka/ruhsat işlemleri bölümünü tıklarsan 7 ayrı evrak vardı sanırım hazırlaman gereken...yeni gelen her arkadaş söylüyorum daha önceki sayfalara bir göz atarsanız tüm cevaplarınız orada var aslında...gittiğin zaman emniyetten seni yönlendirirler, önce oradaki bir muameleciden ruhsat evraklarını doldurtman gerekiyor bunu el yazısı ile ile yapamıyorsun polisin yapması lazım aslında ama onlarda uğraşmadığı için 15-20YTL ye basvuru evraklarını hazırlatırsın, plaka vs. işelmleri de var tabi...vaktin varsa uğraş, 120 YTL ye filan mal oluyor toplamda yanılmıyorsam....

Ön cam tercihe kalmış rüzgar yemek istemiyorsan iyi olur şahşen ben de düşünüyorum ama tipi biraz itici geldi....

Topcase ise bu motorda Allah ın emri :) o kadar buyuk rahatlık ki özellikle fullface kask koltuk altına sığmıyor, mont sığmıyor vs. Elinde ne varsa hemen atıyorsun arkaya...Ama dikkat et sakın ha sakın diyorum ÇİN malı bir şey alma..ben gittim aldım ertesi gün arkamdan caddeye düştü dağıldı Allah korusun bi kazaya filan olabilirdi benim yüzümden..üstelik gittim ve sirkeci esnafı ile papaz oldum...neyse serde avukatlık var kaptırmadım parayı...Kesinlikle kaliteli bir çanta al ben Shad 33 aldım çok şık bir çanta nakite 90 YTL ye kadar bırakıyorlar Kappa'nın da 35 Lik çok güzel bir modeli var..

Bu arada ilk fırsatta hediye kaskı değiştirmeni tavsiye ediyorum, uyduruk bir şeydir mutlaka, inşallah asla lazım olmaz ama olursa kafanda doğru düzgün bir kask olmasının faydasını forumun eski sayfalarında kötü deneyimleri olan bir kaç arkadaşımız anlatıyor :)


Tekrar hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum....

diew
sonunda suzukimi aldım..bu arada benim gibi bayan sürücülerin sitemizde çoğalması dileğiyle..kızlar yalnız bırakmayın beni....

Hayırlı olsun, kazasız belasız eğlenceli sürüşler diliyorum, foruma hoşgeldiniz .....
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
24
ömercem'e

ömercem arakadasim
bir araba sahil yolunda onumde giderken yolun sagindaki cebe girer gibi yapti
bende o cebe girer yanindan gecer giderim diye hesap yaparken
aniden yon degistirip onumde durdu.
suratim 80 km idi 10 metre kala frene basabildim kayip arabaya arkadan carptim.
adam zaten acemiymis arabada kiralik.
hatanin kendisinde oldugunu kabul etti defalarca ozur diledi beni hastaneye goturdu. ne kadar dikkatli olursaniz olun mutlaka bi dikkatsiz cikip basinizi belaya sokabilir.trafik hizli akiyordu arkamdan gelen taksi guclukle durabildi
dedim ya ucuz atlattim.
kask ve eldivenin onemi buyuk mutlaka kullanin.
elimde koruyucu eldiven olmasina ragmen parmagimin derisi koptu
eldiven olmasaydi parmakta gidebilirdi.
neyse herkese kazasiz belasiz surusler dilerim .
dikkatli olun
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
23
Omercem , inan suzuki an 125 forumunu baştan sona bütün mesajları ile okudum:) hemde birkaçkez okudum:) Teşekkürler yardımın için.

Senin topcase'in düşmüş, taksici tarafından yol kenarına konulmuştu sanırım:) onuda okudum ve kesinlikle çin almayı düşünmüyorum. Kask zaten çok dandik kaskı şimdilik sadece polisten korunmak için kullanıcam. Sanırım Nolan diye kask markası varmış, biraz araştırıcam kurye olan amcamınoğlu kullanıyor. Şimdilik ruhsatı halledeyimde gerisi kolay:)

Aşağıdaki belgeleri trafik şubesine götürücem sanırım, peki neyi nereden alıcam hepsi bir yerdemi ayrı ayrı yerlere gitmem lazım mı?

1. Fatura ve faturayı düzenleyen bayiinin yetki belgesi. (Bayiden alıcam)

2. Uygunluk belgesi (Bunu nereden alıyorum)

3. Zorunlu Mali Mesuliyet Sigortası (Bunu nerede yaptırıcam)

4. ÖTV ödeme belgesi aslı (Bankayamı yatıcak, hangi banka)

5. Vatandaşlık numarası (Bu bende var)

6. Tescil ve Trafik belgesi (Trafik Tescil Şube veya Bürosu'ndan)

7. Şoförler Odası'ndan yeni kayıt dosyası (Şöförler odasınamı gidicem)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst