Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
68
teşekkürler uğurcom bu arada arkadaşlar corlas bayyii ankarada var anıtepede yani istanbula motor almaya gitmenize geek yok hatta anıt kabirin karşısında diyebilirim hatta 2 mavi 2 siyah an 125 var ama sakın bi tanesi benim sanırım alacam da:) ama mavi renkmi siyah renkmi karar veremedim yada kırmızı bide diğer rengi ne onu hiç görmedim ayrıca sadece kontok kilidi yeterlimi ya çalarlar diye çok korkuyorum sizce en çok tutulan renk yakışan an 125 de hangisi bide neon far yakışmış nerde nasıl kaça yapılır aceba .......
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
teşekkürler uğurcom bu arada arkadaşlar corlas bayyii ankarada var anıtepede yani istanbula motor almaya gitmenize geek yok hatta anıt kabirin karşısında diyebilirim hatta 2 mavi 2 siyah an 125 var ama sakın bi tanesi benim sanırım alacam da:) ama mavi renkmi siyah renkmi karar veremedim yada kırmızı bide diğer rengi ne onu hiç görmedim ayrıca sadece kontok kilidi yeterlimi ya çalarlar diye çok korkuyorum sizce en çok tutulan renk yakışan an 125 de hangisi bide neon far yakışmış nerde nasıl kaça yapılır aceba .......
bende ankarada oturuyorum.yazın sonuna doğru ehliyetimi alıcam.ama sabredemiyorum öss yi bekliyorum haziranın sonlarına doğru almayı düşünüyorum motoru.anıttepe deki bayiye ben daha gitmedim.fiyat peşinat konusunda ne söyledi sana.bende ybr düşünüyorum ama suzuki daha hoşuma gidiyor niyeyse.600cc olmadıktan sonra vitesli motoru napayım diyorum.bende almaya karar verirsem eğer gider alırız motorları :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
11
Anakara Anıttepe'deki bayiye ben fiyat sormuştum,burunlarından kıl aldırmıyorlardı bir ay önce plaka dahil 2700 istediler.gram inmediler.En son durum ne bilmiyorum.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Arkadaşlar bu motorun yakıtı nasıl? hiç durmadan 200 km gidermi? acil yardım
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Arkadaşlar dün Göztepe Korlas'a teslim ettim motoru. Kazadan sonra egzoz değişimi için. AN 125 egzoz 270 ytl. Rölanti problemim vardı bir iki gündür. Rölantideyken stop ediyordu motor. Bide yan sehpa hafif eğilmişti onunda düzeltilmesi hepsi için işçilik 50 ytl 270 + 50 320 ytl. (Kol gibi girdi walla :) ) Büyük ihtimalle bu akşama yetişecekmiş. Eee motor kaliteli olunca yedek parça fiyatlarıda o oranda şişiyor tabii... (Grenaj için boya yapmayı teklif ettiler. Sağ tarafta problem olmasına rağmen komple boya yapılırmış. Oda aşağı yukarı 200 - 250 ytl imiş. Dedim kalsın ileride olmadı komple grenajı değiştirirm daha iyi.) Sağlık olsun diyorum. Aranızda herhangi bir parça değiştiren varmı ?
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
35
Geçmiş olsun arkadaşım. Aslında kasko da bir çözüm. Verdiğin parayla kasko yaptırsaydın hem kaza masraflarını öderdin hem de sağda solda motoru çalacaklar diye bir derdin olmazdı.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
kasko olayını araştırdım 1000 ytl üstünde fiyat verdiler çalınma konusunda da kapalı garajda çalınırsa kapsam içine giriyo bizim motorlar için pek mantıklı olmuyo malesef
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
35
kasko olayını araştırdım 1000 ytl üstünde fiyat verdiler çalınma konusunda da kapalı garajda çalınırsa kapsam içine giriyo bizim motorlar için pek mantıklı olmuyo malesef

Ben AN 125 e 420 ytl ye full kasko yaptırdım. Ayrıca kapalı garaj kilit vs zorunluluğu yok. Yani bakkala gittin ve motor çalındı diyelim. Bunu da karşılıyor. Kazalarda oluşan tüm maddi hasarı karşılıyor. Biraz pahalı gibi ama en azından geceleri rahat uyuyorum.
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
1
selam arkadaşlar bendede suzuki an 125 hk var gayet memnunum çift kişi olduğunda motor biraz ağır ama tek kişi olduğumda gaza dokunamıyorum önü falan kalkar diye yamaha cygnus tan honda activadan kat kat güzel bir motosiklet hem fiyatıda daha ucuz

:mrgreen::salut::salut::rendeer::salut::pr::silent:selam arkadaşlar bendede suzuki an 125 hk var gayet memnunum çift kişi olduğunda motor biraz ağır ama tek kişi olduğumda gaza dokunamıyorum önü falan kalkar diye yamaha cygnus tan honda activadan kat kat güzel bir motosiklet hem fiyatıda daha ucuz:cat::queen::bounce::salut::salut::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
Ben AN 125 e 420 ytl ye full kasko yaptırdım. Ayrıca kapalı garaj kilit vs zorunluluğu yok. Yani bakkala gittin ve motor çalındı diyelim. Bunu da karşılıyor. Kazalarda oluşan tüm maddi hasarı karşılıyor. Biraz pahalı gibi ama en azından geceleri rahat uyuyorum.
nerden yaptırdığını söyleyebilirmisin yaptırmayı düşünüyorum konuştuğum yer scooterlara yüksek fiyat veriyorlar honda bayiliğide yapıyorlar honda beat göre fiyat vermişlerdi bugun sitelerine baktım 783 ytl indirmişler
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
topcase taktırdım arkadaşlar, kappa 35 lt'ye karar verdim. Baya bir şey alıyor içine ve tahmin ettiğim kadar büyük durmadı motor üzerinde. İşte resimler

motor1nr5.jpg


motor2sw2.jpg


motor3sk9.jpg


motor4xn9.jpg
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Arka fern balatasını da değiştirdim. Balata + Egzoz + Egzoz koruması + işçilik 400 ytl bayıldım. Suzuki resmi sitesinde yedek parça fiyatlarını da kontrol ettim. Fiyatlar doğru ama orda arka fren balata fiyatını göremedim. Benden 45 ytl aldılar balata için.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
Arka fern balatasını da değiştirdim. Balata + Egzoz + Egzoz koruması + işçilik 400 ytl bayıldım. Suzuki resmi sitesinde yedek parça fiyatlarını da kontrol ettim. Fiyatlar doğru ama orda arka fren balata fiyatını göremedim. Benden 45 ytl aldılar balata için.


geçmiş olsun ya fiyatlar çok pahalı. parça olmamasıda cabası :farao: bendende 130 ytl istediler kırılan far altı grenajı için :pr:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kenny bişey merak ettimde ön granajda çatlak var onun fiyatını sordunmu ne kadarmış diye
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
geçmiş olsun ya fiyatlar çok pahalı. parça olmamasıda cabası :farao: bendende 130 ytl istediler kırılan far altı grenajı için :pr:

bir önceki mesajda yazmıştım alıntı yaptım. tamir içinde 80 ytl istedi başka bir yer. biraz daha böyle bineceğim herhalde.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kusura bakma görmemişim pardon tamir ettircğine yeni al daha iyi yaw
bence öle çokta kötü değil idare eder biraz daha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst