- Konu Yazar
- #1
Öncelikle merhabalar,
Bu yaz öncelikle ehliyet alarak ve sonrasında gerekli eğitimlere katılarak kendimi yeteri kadar geliştirip sonrasında ise başlangıç seviyesi bir motor ile bu serüvene başlamayı düşünüyorum. Fakat boyuma göre kilom oldukça az.
Aklıma takılan bir soruyu sorucam sizlere, ilerisi için eğer bu tip bir motor kullanma şansım olursa ;
Kawasaki ZX-10R gibi super sport motorlarda sürücünün kilosu ne kadar önemli ? Mesela sürücünün boyunun 1.90 a yakın , ve 60 -65 kiloda olmasının getireceği dezavantajlar nelerdir ? veya varsa avantajlar? Yoksa imkanı yok mu diyorsunuz : D
Teşekkürler..
Bu yaz öncelikle ehliyet alarak ve sonrasında gerekli eğitimlere katılarak kendimi yeteri kadar geliştirip sonrasında ise başlangıç seviyesi bir motor ile bu serüvene başlamayı düşünüyorum. Fakat boyuma göre kilom oldukça az.
Aklıma takılan bir soruyu sorucam sizlere, ilerisi için eğer bu tip bir motor kullanma şansım olursa ;
Kawasaki ZX-10R gibi super sport motorlarda sürücünün kilosu ne kadar önemli ? Mesela sürücünün boyunun 1.90 a yakın , ve 60 -65 kiloda olmasının getireceği dezavantajlar nelerdir ? veya varsa avantajlar? Yoksa imkanı yok mu diyorsunuz : D
Teşekkürler..