Sürücünün Kilosu Ne Kadar Önemli ? (Super Sportlar için)

Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
2
Öncelikle merhabalar,

Bu yaz öncelikle ehliyet alarak ve sonrasında gerekli eğitimlere katılarak kendimi yeteri kadar geliştirip sonrasında ise başlangıç seviyesi bir motor ile bu serüvene başlamayı düşünüyorum. Fakat boyuma göre kilom oldukça az.


Aklıma takılan bir soruyu sorucam sizlere, ilerisi için eğer bu tip bir motor kullanma şansım olursa ;

Kawasaki ZX-10R gibi super sport motorlarda sürücünün kilosu ne kadar önemli ? Mesela sürücünün boyunun 1.90 a yakın , ve 60 -65 kiloda olmasının getireceği dezavantajlar nelerdir ? veya varsa avantajlar? Yoksa imkanı yok mu diyorsunuz : D

Teşekkürler..
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
2
Ne yalan söyleyeyim aklıma gelmedi değil :D .

Ama sorunun cevabını gerçekten merak ediyorum , mümkünse ciddi cevapları alayım lütfen : )
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sürücünün kilosunun hiç bir önemi yok.
Tabi motosiklet yarisçisi olmak istemiyorsan.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
sürücü ağırsa kalkışta çok hafif fark edebilir ama hissedeceğini sanmıyorum
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen sene bir adam görmüştüm sahil yolunda 1150 gs kullanıyordu küçücük bir adamdı kullanan ışıklarda durduğunda aha motoru devirecek dediğimi hatırlıyorum,ayakları bile parmak ucunun ucunda yere basıyordu ama adam çatır çatır o motoru kullanıyordu bence kilonun pek bir önemi yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ön camın ardına saklanmazsan rüzgar çok yoruyor insanı..coook..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
10 hplik bir motorda kilo farkı barizdir ancak 100 un üzerindeki süpersport dediğimiz motosikletlerde kilo fark etceni düşünmüyorum .daha çok aero dinamiğini bozar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst