suriye'li çocukları sevindirdim

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
ne kadar nefret etsem de sonuçta iki çocuk. masum. çocuklar melek gibi saf ve temiz.

şimdi, ben bizim oğlanlara sürpriz yumurta aldım. öyle kenarda yiyorlardı ve fakat bir de ne göreyim iki tane suriye'li çocuk nasıl da merakla bakıyorlar yumurtalara. dedim bunlar da çocuk, tuttum ellerinden, götürdüm markete, aldim birer sürpriz yumurta; ama nasıl mutlu oldular anlatamam.

biliyorum, hümanizm iyi bir şey değil ama ne yapayım, çocukları öyle görünce dayanamadım.

aha bu da yumurta aldiktan sonra caps:

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi yapmışsınız, çocukların sevinci gözlerinden okunuyor :)
Malum kesin gelmeden yerimizi alalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mülk Allah'ındır , topraklarımızı korumak adına can alıp can vermesini bildiğimiz gibi , bu topraklarda darda olana yardımcı olmasınıda bilmeliyiz diye düşünüyorum.
Ortadoğuda insan kanı içen bi ülkede refah içinde yaşamaktansa , ekmeğini mazlumla paylaşan bi ülkede kısıtlı imkânlarla yaşamayı yeğlerim. Çok güzel bi hareket , Allah sizi her iki cihanda muvaffak eylesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne güzel. Sokak hayvanlarına şefkat gösterilirken insanların ihmali çok üzücü malesef. Emin olun bir kediden köpekten çok daha fazla kıymeti bilinecektir.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Çok güzel, Allah sizden razı olsun. Şahsen kimin dilenci kimin gerçekten yoksul olduğunu anlayamadığımdan para verilmesinden ziyade karın doyurulmasının daha anlamlı olduğunu düşünüyorum. Çocuk sevindirmek ise bambaşka bir olay.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Çok güzel, Allah sizden razı olsun. Şahsen kimin dilenci kimin gerçekten yoksul olduğunu anlayamadığımdan para verilmesinden ziyade karın doyurulmasının daha anlamlı olduğunu düşünüyorum. Çocuk sevindirmek ise bambaşka bir olay.

haklısınız, çok iyi bir şey fakat yarın bu çocuklar büyüyüp memlekete entegre olamayinca, 'bunları bir gece evimde hırsızlık yaparken, ya da benim oğlanları dövüp gasp ederken görürsem ne olacak' diye düşünmeden edemiyorum.

bilemiyorum, sevgi 'kelebek etkisi' gosterir belki. dün yaptığım hareketin ileride bir kişiye faydası dokunursa ne âlâ.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Maddi olarak destek olamasamda
bende bu çocukların babaları yüzünden işlerinden atılan arkadaşlarıma
manen destek olmaya çalışıyorum.

Sonuç çocuk her yerde çocuk onların bir suçu yok.
Kafalar karışık.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Seni bu insani yaklaşımından dolayı tebrik ederim dostum. Vicdanımızı kaybedersek , insanlığımızı da kaybederiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst