- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzun süreli kullanmada anlarım da, 2-3 günde bir gidip hava basmak gerekiyor. Olması gereken bu mudur? Yoksa bir arıza mı var?
Arkayı 31 önü 28 kullanıyorum. kaç basarsam basayım arka 24 e ön 21 e düşüyor öyle sabitleniyor. toprak/çakıl yollarda farkı anlamıyorum da, ne zaman yola vursam motor 70-80 de zorlanıyor hava basınca aynı zorlanmayı 90 da yaşıyor. Yani çok önemli bir mevzu bu.
Sorun nerden kaynaklanıyor acaba? Arazi de çok fazla hoplayıp zıplıyorum çukurlar olsun taşlık yollar olsun vs, acaba ondan dolayı mı? Yosa sibop falan mı değiştirmeliyim.
Not : Sürekli 21/24 te sabitleniyor, aşağısına inmiyor.
Arkayı 31 önü 28 kullanıyorum. kaç basarsam basayım arka 24 e ön 21 e düşüyor öyle sabitleniyor. toprak/çakıl yollarda farkı anlamıyorum da, ne zaman yola vursam motor 70-80 de zorlanıyor hava basınca aynı zorlanmayı 90 da yaşıyor. Yani çok önemli bir mevzu bu.
Sorun nerden kaynaklanıyor acaba? Arazi de çok fazla hoplayıp zıplıyorum çukurlar olsun taşlık yollar olsun vs, acaba ondan dolayı mı? Yosa sibop falan mı değiştirmeliyim.
Not : Sürekli 21/24 te sabitleniyor, aşağısına inmiyor.