hırpalanma kısmında haklısınız aslında big bore yapmak eğer krank vs sağlamsa motoru sıfırlamak gibi bir şey oluyor. Ömrü ne kadar olur inanın bir fikrim yok. Ama yine de bir ''saat ile çalışan motosiklet'' kadar kısa olmaz hatta kıyas bile yapılamayacak kadar uzun ömürlü olur. Zaten devamlı canını alarak kullanmayacaksanız muhtemelen yeni silindir yıllarca sorunsuz çalışır. Yanlış hatırlamıyorsam sağlamlık açısından 435 en çok tercih edileni.
Bir de eklemek isterim sm olarak alacağınız xt660 ların da bir çoğu dahil tabiri caizse eşek gibi kullanılma ihtimali çok yüksek motosikletler. Debriyaj, amortisör, kaplin lastikleri, zinciri dişlisine iyice bakıp ona göre fiyat vermek gerek. Benim düşünceme göre şase ve motor sağlam olduktan sonra uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız masrafları düşüp değişmesi gereken parçaları yenilemek en mantıklısı