süpermoto pisti viraj çalışmak(motovlog)

Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
116
Uşak süpermoto yarış pistinde kendimi geliştirmek adına yaptığım viraj egzersizimden kesitler :) güzel zemin trafik yok bariyer yok mıcır yok ee daha nolsun :):cat:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Bir iki kere niyetlendim. Uzak olduğu için kaldı. 450 km istanbula

Daha da iyisini yapabilirsiniz bence. Güzel video
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
pist cidden güzelmiş size iyi çalışmalar.
ankarada buna benzer pist varmı,varsa nerede.
bende böyle pistte viraj çalışmak isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst