- Konu Yazar
- #1
Merhaba
Sibop kesen mondial süperboya
Cc yükseltme yapılarak
Sengwey pz30 karbüratör
200 cc dolu üst kapak
65,5 mm 69 mm 150cclik silindir
Buji Değişimi yapılmıştır
Motor tek marşta çalıştırıldı
Fakat yüksek devirlerde dengesiz
Ve kesici yapıyormuş gibi çalışması
Canımı sıktı,toplandığında sibop ayarını
Biraz sıkı tutmuştum,sonra 8/12 ayarında
Yaptım,yine yüksek devir sorunlu oldu
Şimdi sorun sizde nerdedir
Ateşleme bobini
Sibop ayarı
Bilgi paylaşımı için şimdiden teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
Bilgi paylaşacak yok mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
Forumda bilgili kimse yok heralde
Sibop kesen mondial süperboya
Cc yükseltme yapılarak
Sengwey pz30 karbüratör
200 cc dolu üst kapak
65,5 mm 69 mm 150cclik silindir
Buji Değişimi yapılmıştır
Motor tek marşta çalıştırıldı
Fakat yüksek devirlerde dengesiz
Ve kesici yapıyormuş gibi çalışması
Canımı sıktı,toplandığında sibop ayarını
Biraz sıkı tutmuştum,sonra 8/12 ayarında
Yaptım,yine yüksek devir sorunlu oldu
Şimdi sorun sizde nerdedir
Ateşleme bobini
Sibop ayarı
Bilgi paylaşımı için şimdiden teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
Bilgi paylaşacak yok mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
Forumda bilgili kimse yok heralde