SuperBike ve SuperSport 2009 Yarış Takvimi

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bütün kafamdaki coq hayali suya düştü.:pale:

Bu benim radyoda program yaptığım sıralarda çok başıma gelen bir olay olduğundan alışkınım.:)

Kızlar benimle tanışmaya gelirlerdi.
Aaaa! Bumuymuşşşşş.
Şeklinde bir nidayla karşılaştığım olmuştur.:p

Bazen canlı bağlantılarda, çok meraklı ve ısrar eden dinleyicilere sorardım.
Beni nasıl tarif edersin diye.
Hemen hepsi uzun boylu ve üçgen vücutlu olduğum konusunda hem fikirdiler.:)
Sadece saç ve göz rengim değişiklilik gösterirdi.
Hey gidi gençlik...:mrgreen:

Evet uzun boyluyum ve üçgen vücutluyum ama dik üçgen....:p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem Terorizer;
bütün ortalığı bulandıran sensin zaten.:)
Sorarım ben sana bunun hesabını.:p

Bir ipucu vereyim aşağıdaki resimde ben yokum....:wiinkk:

DSCN4006.jpg


Fakat daha aşağıdaki resimde varım..:p

DSCN4021.jpg
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ulem Terorizer;
bütün ortalığı bulandıran sensin zaten.:)
Sorarım ben sana bunun hesabını.:p

Bir ipucu vereyim aşağıdaki resimde ben yokum....:wiinkk:

Ortalığı bulandıran ben değilim abi içtiğin ev yapımı şarap :cherry::cherry::cherry:

Ayrıca sen yoksan niye koyuyosun o fotoğrafı :queen::queen:

Sokrates misin bize doğurtma yaptırmaya çalışıyosun :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Neyse,
o fotoğrafı aslında buraya açtığım bir topiğin devamında kullanmıştım.
Fakat konu ilgi görmeyince topiğin geri kalan kısmını yazmadım.
Son bir kaç gündür modaya uyup ben de blog sahibi olmaya karar verdim.
Buraya açtığım ve gerisini getirmediğim topiğin devamı ve tüm fotoğrafları aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.
Blogdan fazla bişey beklemeyin.
Aklıma estikçe bir şeyler karalayacağım.
Bu arada faydalı bulduğum konuları da ekleyeceğim.
Bir arşiv niteliğinde diyebilirim.
Henüz yeni.
Meraklı arkadaşlar buyursunlar..:)
Aşağıdaki Link
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Bu benim radyoda program yaptığım sıralarda çok başıma gelen bir olay olduğundan alışkınım.:)

Kızlar benimle tanışmaya gelirlerdi.
Aaaa! Bumuymuşşşşş.
Şeklinde bir nidayla karşılaştığım olmuştur.:p

Ya ben sizi Soldan 3. abi gibi biraz yaşlı , saçları beyazlamış bekliyordum, ak sakallı motorcu abi gibi :p o yüzden şaşırdım. Ama neden yaşlı sandın beni diye sormayın ben de bilmiyorum.:mrgreen:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
9
Srad cı kardeş motor işı sakad iş aman dikkat üzellikle Türkiyede çünku ben çok büyuk kaza geçırdım ve sol ayagımı kaybettım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst