- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
sorması ayıp km rede kaç yakıyor bu makina
Senden az yakıyor, emin olabilirsin...:cherry:
sorması ayıp km rede kaç yakıyor bu makina
Bu da benden... Aslında American Chopper'den (Discovery channel Her cuma yeni bölüm...) www.orangecountychoppers.com da websiteleri bu modelin adı BlackWidow... bayılıyorum bu makinaya![]()
hepsi şekil ama bu daha da bir şekil :queen:
Örümcek adamın motorlu püskületi :mrgreen: