SÜPER Duvar Kağıtları

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Ben bu resimde yakışıklı olanım :p beni merak edenler, buradan beni tanıyabilir :p :cherry: Hangisi diye sormayın işteee, hangisi gözünüze yakışıklı geliyorsa :mrgreen:


Bu Resimde Yakışıklımı Var :silent: Allaalla Göremiyozda :p :mrgreen:

Sen Resimleri Karuşturdun Galuba Sanursammm :queen: :p :cherry: :cat:






by mavim bugün değişik konularını göremeyince ilk defa duvar kağıtlarının 11 sayfasınıda izledim..ellerine sağlık döktürmüşte döktürmüşsün..motorlar bitmiş mondiale kadarda inmişin..ama sana kırgınım şu abinin gv250sini koymamışsın..teknoloji özürlüsü olmasam kendim koyacağımda naparsın bu yaştan sonra herşeyde öğrenilmiyor..hadi kardeşim at bir gv250 yakışıklısındanda içimiz açılsın..ALLAHa emanet ol


Abim Nayır Nolamaz Bana Kırgın Olamazssın ::saad:: ::uzgunum:

İnşallah Bunları Kabul Buyurur Ve Beğenirsin Abim :)

Bide Estafurullah :) ALLAH Razı Olsun Abim Sende ALLAH a Emanetsin :)






Bu Benim Olsunnn :queen: Rengi Çok TaTLı MaVi :p :cherry:



 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
saol by mavim
bari birazdaha koyayım:mrgreen:





























umarım begenirsiniz



buda herzamanki gibi bonussssssssssssssssssssssssssss
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Senin o üstte gördüğün mavi motosiklet, benim hayallerimdeki makina. :p (1985 model GSX-R'ın ilk modellerinden)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
yanlız bazı arkadaşlar by_mavim'i gecmeye basladı ha sankim daha güzel resim koyuyolar gıbıme geldi.:queen:cbr ler muhteşem arkadaşlar tebrikler:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende resim ekliycem ama beceremiyorum yardım edin

Üstad Resim Eklemeyi Çok Güzel Anlatmış İnş Halledersin Bu Linkten :cat: :)

http://www.motosiklet.net/forum/for...r/6001-mesajiniza-nasil-resim-eklersiniz.html


yanlız bazı arkadaşlar by_mavim'i gecmeye basladı ha sankim daha güzel resim koyuyolar gıbıme geldi.:queen:cbr ler muhteşem arkadaşlar tebrikler:cat:


Mavişşşşş, hadi hadi, ele geçirdiler topiği :queen:

Neee Kimm Kimlerin Gözüü Var Bu Topiqteee :queen: :queen:

HeeYyYTTT Uleyynnn :queen: Dağıtırım Uleeyynn Bu Topiqi :p :mrgreen:

Piskopata Bağlamayın Çizerim Uleyynn Adamıııı :queen: ZoRo Gibiii ::sapkaa::

Bunlarıda Yaparımm Evettt Yaparımmm ::144:: ::cekic:: ::pokey:: :p:mrgreen:

Tutmayunn Benüü :queen: Fazla Sert Oldu Bu Galuba Sanursam :p:mrgreen:

Şaka Bir Yana Topiqe Katkılarından Dolayı Herkese

Teşekkürleri Bir Borç Bilirim :cat: :rendeer: :) Sağolun Var Olun :cherry:

efsane_35 Bonuslar Harikulade Eyvallah Gö Züm :p :mrgreen: :cat:

Özer024 (1985 model GSX-R'ın ilk modellerinden)

Üstelik MaVi :cherry: Eyvallah Ci Ge Rim :p :mrgreen: :cat:


Bunlarda Bizden Naçizane :) :)








NOT: Bu TopiQ MT Ailesine Aittir OKADARRR :p :mrgreen: :cherry:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Neee Kimm Kimlerin Gözüü Var Bu Topiqteee :queen: :queen:

HeeYyYTTT Uleyynnn :queen: Dağıtırım Uleeyynn Bu Topiqi :p :mrgreen:

Piskopata Bağlamayın Çizerim Uleyynn Adamıııı :queen: ZoRo Gibiii ::sapkaa::

Bunlarıda Yaparımm Evettt Yaparımmm ::144:: ::cekic:: ::pokey:: :p:mrgreen:

Tutmayunn Benüü :queen: Fazla Sert Oldu Bu Galuba Sanursam :p:mrgreen:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326


bunlarda benden olsun gec kalmısız ama yuklıyelım bakalım

bu tavsan baya hızlı anlasılan







nemutlu turkum dıyene
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
yüksek kaliteli düşük fiyatlı fotolar:queen:
ewet başlıyoruz tabi hondayla





şimdilik honda bukadar:salut:



vaybe eksoza bak:cyclopsan



eksoza bak:cyclopsan:queen:







hep yksek kalite olmaz biraz düşürelim yoksa batarız:queen:









vee bonuslarrrrrrrrrr





buda hayatın gerçekleri:pale:



(belki devamı gelirrr:p)
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326


bayanlara ozel ayakkabı

bu polıs kask olayını baya bı abarmışşşşş

mototıraktor

hındu teyzelerımız

özguluk sızce bumu

sarısarı bayanlarada yakısıyo

buda bız motora ezıyet ederken

buda ben

ah feyzır ah

bunlarda busahaya


gerı sayfalarda tarım halı vardı bunun buda tum ve gıdekenkı halı

galıba bu en cıplak motor

nede olsa harley

bu kadar yete galıba
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
efsane_35 Heyttt Beee Coşmuşsun :flower: Eyvallah :cat: :)


yildirim_007 Eyvallah :cat: :)


:) :) :)



 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst