SÜPER Duvar Kağıtları

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Uzun zamandır bakmıyordum....Bayağı zenginleşmiş arşiv.....Emeğine sağlık mavicik....

Şimdi desem ki arkasında top casesi olan er-5 resmi bulabilirmisin ?....

(Çaktırma motora top case takıcam nasıl duruyor merak ettim de...Tembeliz işte...):p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
by_MaViM eline sağlık harikasın sayende albümüm zenginleşti.:cherry:
zaman buldukça devamını takib ederim.:cat:

Efem Teşekkür Ederim :)

Uzun zamandır bakmıyordum....Bayağı zenginleşmiş arşiv.....Emeğine sağlık mavicik....

Şimdi desem ki arkasında top casesi olan er-5 resmi bulabilirmisin ?....

(Çaktırma motora top case takıcam nasıl duruyor merak ettim de...Tembeliz
işte...):p

alp_tunay Abim Buyur

Galuba Sanursam Bunlardan Soruyon :)

Ve Teşekkür Ederimm :)








fotoğraflar harika elinize sağlık:cat:

Efem Teşekkür Ederim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylaştığın için çok saol abi. Devamı varsa bi zamaet bekelriz:D;)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sağol....Bayağı bir fikir sahibi oldum....Teşekkür....Resimlerde güzel miş....:cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
gene güzel resimler beğendiklerimi ekliyorum.Kendine iyi bak dewamlarını bekleris.Ayrıca şöle mondail 150 zc fotoları bulursan ıyı olur.:p benim bulduklarım hep katalog resımleride:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gene güzel resimler beğendiklerimi ekliyorum.Kendine iyi bak dewamlarını bekleris.Ayrıca şöle mondail 150 zc fotoları bulursan ıyı olur.:p benim bulduklarım hep katalog resımleride:queen:


oxygen Eyvallah Gözüm :mrgreen: de Bıktım Senin Siparişlerinden

Beeeee :queen: ::144:: :p :mrgreen: Ahanda Bunlar Var Başka YoQ :cherry:

Bu Arada Resimleride Afırtmaaaaa :queen: :p :mrgreen:







Sende Kendine İyi Bak Eyvallah :) ALLAH a Emanetsin






Süper Bi Foto :bounce: :cat: Eyvallah :)



arkadaş uçarken kameraya bakmayı da ihmal etmemiş :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
dedik ama değilmi katolog resmi olmasın diye.cık cık cık :queen:
illa kendi resimlerimi mi çekiyim onumu istiyonuz.sonra ünlü olacam herkes peşimden koşacak.sokaklarda rahat rahat gezemicem.bi yerden bi yere giderken 50 sefer durdurulacam imza üstüne imza dağıtacam.Belkide evden çıkamıcam.Herkes kapımda yatacak.Hayranlar,ulusal televizyon kameraları,yurt dışından insanlar.Off allahım off şöhretin verdiği yükü çekiyorum.Sanki sırtımda biri oturuyor.:salut:
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
chopper da ekleyin boş kalmasın.. nede olsa tüm motorların atası o :D
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ellerinize sağlık arkadaşlar:rendeer::rendeer:
baya güzel bi arşivim oldu :cat:
chopper resimleri bekliyoruz artık :bounce:
hadi görelim birazda chopper ları:queen::queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290













benden bukadar bu motorlar pek ilgimi çekmiyo

buda bonus

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231


Ben bu resimde yakışıklı olanım :p beni merak edenler, buradan beni tanıyabilir :p :cherry: Hangisi diye sormayın işteee, hangisi gözünüze yakışıklı geliyorsa :mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
by mavim bugün değişik konularını göremeyince ilk defa duvar kağıtlarının 11 sayfasınıda izledim..ellerine sağlık döktürmüşte döktürmüşsün..motorlar bitmiş mondiale kadarda inmişin..ama sana kırgınım şu abinin gv250sini koymamışsın..teknoloji özürlüsü olmasam kendim koyacağımda naparsın bu yaştan sonra herşeyde öğrenilmiyor..hadi kardeşim at bir gv250 yakışıklısındanda içimiz açılsın..ALLAHa emanet ol
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
by mavim bugün değişik konularını göremeyince ilk defa duvar kağıtlarının 11 sayfasınıda izledim..ellerine sağlık döktürmüşte döktürmüşsün..motorlar bitmiş mondiale kadarda inmişin..ama sana kırgınım şu abinin gv250sini koymamışsın..teknoloji özürlüsü olmasam kendim koyacağımda naparsın bu yaştan sonra herşeyde öğrenilmiyor..hadi kardeşim at bir gv250 yakışıklısındanda içimiz açılsın..ALLAHa emanet ol

ne demek mondiale kadar inmişsin yoksa siz benim motoyumu beğenmiyormusunuz:salut:tamam gv 250'nin yerini doldurmaz ama benim ilk gözağrım yaws:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst