Hani barbardık ?
Hani medeniyetsizdik ?
Hani ne insanlık nede fenden anlamazdık ?
Hatta ve hatta TÜRK insanı bişey beceremezdi ???
İşte cevabı .
Medeniyetler Tarihi araştıranlar Orta asyada ve Orta asya sonrası gelişen İlim hayatının her alanında Türklerin olduğunu itiraf ederler.
Hatta İslam terihinden ve Medeniyet tarihinden Türkleri çıkararak düşünün
ne kalıyor geriye diye bi iddam da var .
İlmin her alanında varız Astronomi, fizik, tıp, matematik vs ....
ama ne çare ki 1400 lü yıllarda başlayan sistemli Türk insanını yıpratma ve çözme mücadeleleri netice verdi .
Sonuç: Türk insanı bile kendi kendini işe yaramaz aciz insanlar olmarak görür hale getirildi.
Çoookkk teşekür ederim emeğiniz için .
Çok teşekür ederim okuyup ta tarihimize ve yarınımıza sahip çıktığınız için.
ÇOOOK TEŞEKÜR EDERİM :rendeer::rendeer::rendeer: