Sukida 125

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
40
hepsi aynı fabrikadan çıkıyor bu motorların, bisan, ramzey, kanuni de dahil ÇİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİN
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
5
arkadaşlar bu gün çorludaydım ve sukidayı inci akü nün getirdiğini ve herkezin yazdığı gibi çin malı diil JAPON malı olduğunu öğrendim.Bir motor ustasıyla konuştum ve kullanılan malzemenin mondialden çok üstün olduğunu hatta motor bloğunun dökümünün kalitesinin bile diğer çinlilerden sağlam olduğunu öğrendim . Kullanan biri ise ön freni sıkıp gaz verdiğinde arkanın patinaj yaptığını ,seleye biraz arkaya oturduğunda ve gaz verdiğinde motorun önünün havalandığını falan gördüm yani bizzat şahit oldum .Ayrıca yakında 150 lik modeli de geliyormuş bilgilerinize sunarım.Serviste ise yedek parça nın olmaması gibi bir sorun yaşanmıyormuş.Hem usta hem kullanıcı yorumu.:) fiatı da 150 lik motorun 2100 ytl
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
everyday' Alıntı:
arkadaşlar bu gün çorludaydım ve sukidayı inci akü nün getirdiğini ve herkezin yazdığı gibi çin malı diil JAPON malı olduğunu öğrendim.Bir motor ustasıyla konuştum ve kullanılan malzemenin mondialden çok üstün olduğunu hatta motor bloğunun dökümünün kalitesinin bile diğer çinlilerden sağlam olduğunu öğrendim . Kullanan biri ise ön freni sıkıp gaz verdiğinde arkanın patinaj yaptığını ,seleye biraz arkaya oturduğunda ve gaz verdiğinde motorun önünün havalandığını falan gördüm yani bizzat şahit oldum .Ayrıca yakında 150 lik modeli de geliyormuş bilgilerinize sunarım.Serviste ise yedek parça nın olmaması gibi bir sorun yaşanmıyormuş.Hem usta hem kullanıcı yorumu.:) fiatı da 150 lik motorun 2100 ytl

japon malı olduğunu söyleyen ustayı da söyle millet inansın o zaman. haojin firmasıyla aynı bu mallar. %100 çin malıdır.

ön freni sıkıp gaz verirsen 110ft de pati çeker. videosunu koyarım hatta. bununla ne alakası var.

bunlar reklam kokan hareketler:p

japon malı olduğunu ispatla ya da yanlış bilgi verme.


biraz geç okudum :queen:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
9
valla kardeş sana tavsiyem sakın sukida mukıda alma.çünkü yukarıdaki resimdeki motorun aynısı bende var. lanet birşey. geçenlerde arka lastigi 30 km hızda kücük cukura vurdum vurmamla arka mil koptu yani anlıyaçagın cok dandik mazemesi var. haberin ola..
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
2
simdi mtordan anlarız ama- nasıl kullandına na bakar bende sk 125-3 var daha anah tar vurmadım bence cok guclu seri ve atik bı motor ancak parcası pahalı su anda bu motor ların coogondan iyi ve kapor tanın altında a*b*s damgası var hepsinde varmı bilmem ama benimkinde var ve silindiri alivyon yani zor ısınır cok cabuk soğur eger bilmeyen biri olursa cok cabuuk yıga bilir cunku 4 ten bire dogrudan geciyo ama hekese tavsiye ederim
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
arkadaşlar bu gün çorludaydım ve sukidayı inci akü nün getirdiğini ve herkezin yazdığı gibi çin malı diil JAPON malı olduğunu öğrendim.Bir motor ustasıyla konuştum ve kullanılan malzemenin mondialden çok üstün olduğunu hatta motor bloğunun dökümünün kalitesinin bile diğer çinlilerden sağlam olduğunu öğrendim . Kullanan biri ise ön freni sıkıp gaz verdiğinde arkanın patinaj yaptığını ,seleye biraz arkaya oturduğunda ve gaz verdiğinde motorun önünün havalandığını falan gördüm yani bizzat şahit oldum .Ayrıca yakında 150 lik modeli de geliyormuş bilgilerinize sunarım.Serviste ise yedek parça nın olmaması gibi bir sorun yaşanmıyormuş.Hem usta hem kullanıcı yorumu.:) fiatı da 150 lik motorun 2100 ytl


hem çin li değil ,hem de motor blok dökümü diğer çin lilerden sağlam ..
çok güldüm..
Allah ta seni güldürsün....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst