- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 40
- Konu Yazar
- #21
hepsi aynı fabrikadan çıkıyor bu motorların, bisan, ramzey, kanuni de dahil ÇİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİN
everyday' Alıntı:arkadaşlar bu gün çorludaydım ve sukidayı inci akü nün getirdiğini ve herkezin yazdığı gibi çin malı diil JAPON malı olduğunu öğrendim.Bir motor ustasıyla konuştum ve kullanılan malzemenin mondialden çok üstün olduğunu hatta motor bloğunun dökümünün kalitesinin bile diğer çinlilerden sağlam olduğunu öğrendim . Kullanan biri ise ön freni sıkıp gaz verdiğinde arkanın patinaj yaptığını ,seleye biraz arkaya oturduğunda ve gaz verdiğinde motorun önünün havalandığını falan gördüm yani bizzat şahit oldum .Ayrıca yakında 150 lik modeli de geliyormuş bilgilerinize sunarım.Serviste ise yedek parça nın olmaması gibi bir sorun yaşanmıyormuş.Hem usta hem kullanıcı yorumu.fiatı da 150 lik motorun 2100 ytl
arkadaşlar bu gün çorludaydım ve sukidayı inci akü nün getirdiğini ve herkezin yazdığı gibi çin malı diil JAPON malı olduğunu öğrendim.Bir motor ustasıyla konuştum ve kullanılan malzemenin mondialden çok üstün olduğunu hatta motor bloğunun dökümünün kalitesinin bile diğer çinlilerden sağlam olduğunu öğrendim . Kullanan biri ise ön freni sıkıp gaz verdiğinde arkanın patinaj yaptığını ,seleye biraz arkaya oturduğunda ve gaz verdiğinde motorun önünün havalandığını falan gördüm yani bizzat şahit oldum .Ayrıca yakında 150 lik modeli de geliyormuş bilgilerinize sunarım.Serviste ise yedek parça nın olmaması gibi bir sorun yaşanmıyormuş.Hem usta hem kullanıcı yorumu.fiatı da 150 lik motorun 2100 ytl