subap ayaı?

Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Merhaba Kuba 150-25 kullanıcısıym subaptan ses geliyordu bugün gidip ayarını yaptırdım ses kesildi fakat şimdi motor rölantide sayarken devir kendiliğinden azalıp çoğalıyor sizce ne olabilir ?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
subapları fazla sıkmışlardır,
yoksa motorunuz sorunsuz çalışmalıdır,

tekrar kontrol ettirin,
aksi taktırde uzun yola çıkarsanız subaplar sıkacak ve motor stop edıp soğuyana kadar çalışmayacaktır,
ve soğuk havalarda sabahları geç çalışacaktır,,,
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
Ah su sentilsiz elle ayar yapan ustalar yokmu beni benden aliyorlar serkan abinin de dedigi gibi subaplar sıkı
 
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Teşekkürler peki kullandığım motorun subap aralıkları kaç mm olmalı internette aradım bulamadım?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
aşırı zorlamıyorsan eğer,
Emme 04-- Eksoz 06,

arada sıkıştırıyor ve uzun yola sürekli çıkıyorsan ve benim sürekli kullandığım,
Emme 05-- Eksoz 07...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst