- Katılım
- 15 Nis 2003
- Mesajlar
- 1,384
- Konu Yazar
- #1

Gözlem yapmanın öneminde sıklıkla bahsediyorum. Görmek ve gördüğünü algılamak çok önemli. Tehlikelerin işaretlerini görmek zorundayız. Sonrasında ise doğru tepkiyi vermemiz gerekiyor. Unutma! Nereye bakarsan oraya gidersin.
Orijinal Video Linki: [url]https://youtu.be/z8lJpBOFV6I
www.5Sriders.com tarafından hazırlanan maksimum bir dakikalık faydalı bilgiler…
Anlatan: Zafer …
[/url]
Videoyu izlemek için tıklayın...