Sualtı Motosikleti

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
news4945ngw3jm2.jpg
motorcyclestar1ri9ef8.jpg
Yukarıda gördüğünüz araç ajan 007 James Bond için üretilmiş bir model değil, Rus yapımı Aqua Star. Pek çok eski ve yeni fikirden, teknolojiden esinlenerek üretilen araç skuba ekipmanına ihtiyaç olmadan su altında sürebilmenize olanak sağlıyor.

Sürücünün vücudu suda dururken, kafası kask benzeri hava destekli bir ekipmanın içerisine yerleşiyor. 2 elektronik motor her yönde hareket sağlarken, olduğu yerde dönebilmesinede olanak sağlamakta. Aqua Star ‘ın üreticileri, aracın 42 feet (yaklaşık 13 m.) derinliğe kadar inebildiğini ve 4 mph (yaklaşık 6.4 km/s) sürat yapabildiğini açıkladı.

Aqua Star, Rusya ‘nın Yeisk şehrinden Dmitry ve Timophey Ryabikiny kardeşler tarafından tasarlandı ve üretildi. Araç dalış firmalarına satılıyor ve kardeşler şu an 2 kişilik model üzerinde çalışıyorlar.
[YT]RzYV-QZ2zaw&eurl[/YT]

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
çok şirin
çok şeker bir şeymiş bu yahu :))
üretim maLiyetLeri çok düşükse beLki burdaki tatiL yörELerinde de
ithaL eden oLur bineris beLkide..
sene 2030 civarı :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
çok hoş ya :)
kız tavlamak için motosiklete binenler buna binincede deniz kızı tavlıycaklarını sanmasınlarda :queen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ben bayıldım buna. Yok abi su altı da olsa hava aracı da olsa ille de motosiklet olacak böyle işte. Var mı motosiklet gibisi.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
racıng modelı yok mu yaw bunun su altında gaz acardık ıyı olurdu...teker ve kuyruk yapmakta zr olmazdı bıde dusme rıskı olmazdı:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Scooter modelleri daha iyi,hem hızlı hem de ucuz,pen paletsiz geçerim bunu dipte beeee:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çok hoş ya :)
kız tavlamak için motosiklete binenler buna binincede deniz kızı tavlıycaklarını sanmasınlarda :queen:

aklına aklıbaşında bir fikir gelmez mi senin?
eşşeğin aklına karbuz kabuğu düşüryon :wiinkk:
aslında promosyon sloganı olabilir

mercanlar ağladı beeeeee :bounce::queen:

tek tahlike, trolcü avcılar. hani bir balıkadam ağlara dolaşıp ölmüştü :pr:
bize hiç bir yerde rahat yok maalesef :pr::pr:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Hani korumalar nerde :queen: ya mercanlara çarparsa :queen: veya kayalar falan korumalar yok :queen:
Şaka bi yana çok güzel aletmiş ya :queen:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Sualtında çevirme olmadığı için alkollü kullanıla bilir hatta su yüzüne çıkıp rakı balıktan sonra bir tur daha dalına bilir :queen:

Hadi bakalım daha ne aletler çıkacak bunlar daha başlangıç:)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dalgada asla binemezsin ona:D
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
bir balıkadam olarak pek bi tehlikeli buldum

acil durumlarda cihazdan kurtulma ve yüzeye çıkma şansı nedir pek bilinmez.

ayrıca tehlikeli bulduğum kadar saçma da buldum vücut madem açıkta kalıcak normal dalış ekiplanlarından artısı ne acaba
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sualtında çevirme olmadığı için alkollü kullanıla bilir hatta su yüzüne çıkıp rakı balıktan sonra bir tur daha dalına bilir :queen:

Hadi bakalım daha ne aletler çıkacak bunlar daha başlangıç:)

sıkı espiri baba yaa.... koptum :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst