Stop ışığı yerine led olur mu ?

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
bu konularda bilgisizim beyler ama bi sorum olacak .. şimdi bu stop lambadaki yada sinyallerdeki ampülleri söküp ayni voltla çalışan ve aynı girişli led lambası takılır mı ? avantaj yada dezavantajları var midir*
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
stobun içine serit şeklindeki ledleri yapıştırbilir çıkışları ampül duyundaki nötr ve elektriğe bağlıyabilirsin
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
led daha az enerji harcar ama ampülü söküp aynı yere bi led takmak bişey ifade etmez bence.onun için özel sinyal ve stop lambası yaptırman lazım içindede birden fazla led olması lazım görsel acıdan daha güzel olur.
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
ebayda cok ucuz 20 dolarada var ama kim beklicek aga 2 hafta ..hiç almam daha iyi :)) powerled var bak bi link bakayım onlar iyi galiba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 ----------

mesela bu ürün http://urun.gittigidiyor.com/36-LED...-sony-jbl-mp3-nokia_W0QQidZZ24526004#aciklama

direk çıkar ampülü tak ledi ..

36-LED-LI-STOP-PARK-pioneer-sony-jbl-mp3-nokia__24526004_0.jpg
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
bence onlarla hiç uğraşma bindiğin motor gereği 20 dolara çok ucuz dediğin gereğin paran var sanırım git highway ın ledli krom custom sinyalleri var çeşitli sitelerde bulursun hem daha orj. durur hemde motoruna bi hava katar
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
iyide sinyallere takmıcanmı bunları

sinyalede olur stoplarada olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------

bence onlarla hiç uğraşma bindiğin motor gereği 20 dolara çok ucuz dediğin gereğin paran var sanırım git highway ın ledli krom custom sinyalleri var çeşitli sitelerde bulursun hem daha orj. durur hemde motoruna bi hava katar

ucuz degilde uygun desek daha dogru olur .. ben pratikligi açısından tercih etmek istedim.tak çıkar ..hemde örnek olması acısından ..güzel olursa diger arkadaslarda deneyebilir
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
bence onlarla hiç uğraşma bindiğin motor gereği 20 dolara çok ucuz dediğin gereğin paran var sanırım git highway ın ledli krom custom sinyalleri var çeşitli sitelerde bulursun hem daha orj. durur hemde motoruna bi hava katar

bencede o sinyaller daha iyi olur.o powerled lerden arabanın parklarına taktım üzerinde farın camı olunca led olduğu falan belli olmuyo sadece ne renk alırsan o renkte yanıyo normal ampul görünümü veriyo.
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
evet dedigin dogru.. güçte artış oluyor mu acaba ? ışık şiddetinde
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
ışık şiddetine cok dikkat etmedim ama biraz fazla sanırım.birde gece iyi dikkat cekiyo.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
ledin kalitesine ve ışık şiddetine göre değişir konuyla fazla alakası yok ama bizim burada belediye yeni bir park yaptı ve aydınlatmasını yani sokak lambalarını ledli yaptırdı yanarken bakmam mümkün değil ve gündüz gibi ama o hazır ledler pek fazla ışık vermiyo onun için netten değilde bi aksesuarcıdan deneyerek alınırsa daha iyi olur
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
cok begendim dostum saol önerin için ..bi ugramak lazım feeyizogluna
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Hüseyin abi daha öncede konusmustuk ama yinede başlığı açmışsın abi parana göre led var olay bu yani led aldım diye daha fazla aydınlatıcak zannetme, alırsın 10 dolara şu anki ışığından bile daha az ışık verir misal.
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
aslında led i belli edecel komple sinyal almak en dogrusu galiba..ama fiyatlarda ucuyor buralarda ya 4-5 kat var en az ebayla burada ..ah su vergiler
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ledleri tesisata direkt bağlayamazsınız. 12 voltluk araç tesisatına 3-4 voltla çalışan ledi direkt bağlarsanız göz kırpması kadar süre bile ledin ışık saçtığını göremeden ledler yanar. direnç eklemeniz gerekiyor araya. o resimlerde gördüğünüz hazır ürünlerin tamamında da içlerinde direnç vardır.

bununla birlikte bu ledlerin hiç biri standart flamanlı ampulünüz kadar ışık vermeyecektir. yani büyük ihtimalle memnun kalmayacaksınız. tatminkar bir ışık görmek için mercekli power led kullanmak lazım, onlar da standart ledlere göre pahalıdır.


ama "yine de bir görmek istiyorum" derseniz deneyip görün, çok bir maliyeti yok ne de olsa...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
LED Stop Lambası

Aklınızda bulunsun,başınıza gelirse şaşırmayın.Stop lambalarını LED yaparsanız ve alarmınızda uzaktan çalıştırma var ise bu fonksiyon çalışmaz hale geliyor.Led'lerin geçirdiği akım çok çok az olduğundan marş rölesi çekmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst