Stoner Yanına Yaklaştırmıyor

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Aragon da koşulan sezonun 14. yarışını şampiyona lideri Casey Stoner kazandı.

Bir önceki yarışta üçüncü gelerek üç maçlık galibiyet serisine ara veren Avustralyalı pilot, 42:17.427 lik derecesiyle bitişi en önde geçerken, takım arkadaşı Dani Pedrosa 8.162 saniye arkadan yarışı ikinci sırada tamamladı.

Stoner ın şampiyonluktaki en büyük rakibi Jorge Lorenzo ise üçüncü gelerek podyumu tamamladı.

Bu sonuçla bu sezonki sekizinci zaferini elde eden Stoner, puanını 284 e çıkartarak Jorge Lorenzo ile arasındaki farkı 44 puana yükseltti. Sezonun sondan sondan dördüncü yarışı 2 Ekim de Japonya da koşulacak.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • Stoner_Honda_Sepang_2011.jpg
    Stoner_Honda_Sepang_2011.jpg
    19.1 KB · Görüntüleme: 11,035
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yürü be kocum kim tutar senide bindiğin özel geliştirilmiş tecnolojı değilde standart süpersporlar olsaydı honda 1000rr la böyle bir dereceyi elde etmek imkansıza yakın olurdu:)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
iyi de zaten standart motorla yarışan herhangi bir takım yada marka var mı ki ?
-iyi takım,iyi pilot !
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
repsol hondalar herzaman hızlı oldular, hatırlarsanız rossi nin yarıştğı zamanlarda repsol herzaman lider oldu, hatta max biaggi ozamanlardan olan kızgınlığından ayrıldı gp den. yamaha uzun zaman iyileştirmeler sonucu bir yere geldi, ama repsol halen en hızlısı, stoner ve diğerleride ekmeklerini yiyorlar işte
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Bence stonerı ayırt etmek lazım adam su an rossının dahi kullanamadığı ducati ile dünya şampiyonu olduğuna göre repsol honda da uçması çok normal ben stonerın gerçekten çok yetenekli oldugunu düşünüyorum çünkü bir kere muhteşem bir stili var motoru kullanırken su üzerinde kayarmışcasına stabil ve de akıcı kullanıyor.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bu Mator bende olucak varya..
Kralini tanimam..
:queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
repsol hondalar herzaman hızlı oldular, hatırlarsanız rossi nin yarıştğı zamanlarda repsol herzaman lider oldu, hatta max biaggi ozamanlardan olan kızgınlığından ayrıldı gp den. yamaha uzun zaman iyileştirmeler sonucu bir yere geldi, ama repsol halen en hızlısı, stoner ve diğerleride ekmeklerini yiyorlar işte

Kendisiyle görüştün mü, yoksa buradan aklını mı okudun? Ne kızgınlığı bu anlamadım ben? Tee ne zamandan kalan kızgınlığından(varsa tabi...) dolayı adam 2007 de MotoGP den mi ayrıldı yani?...

Yarışları pembe dizi tarzında izlemek hiç aklıma gelmemişti:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst