(star tv) deşifrede yetiştirme yurdu skandalı

Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
lanet olsun böyle insanlara ...ufacık canlara bu yapılır mı ya....kanım dondu resmen....

yetiştirme yurdundaki 3-5 yaşındaki ufak çocuklara her türlü işkence dayak hakareti kamerayla belgelemişler...son bir saattir seyrediyorum ...şok vaziyetteyim...

allah topunun belasını versin...(bu dayakçı zihniyetteki adi bakıcıların) ....belli ki akşam evde kocasından dayak yiyip hıncını da ufacık çocuklardan çıkarıyor bu pislikler...

benim de 4,5 yaşında oğlum var...o bir hazine tüm çocuklar gibi...resmen boğazım düğümlendi...moralim sıfırın altına indi...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu ne ilk nede son olacak böyle giderse :pr: Böyle haberleri kaç kere seyrettim ben sayısını bilmiyorum...Adam akıllı bi denetleme mekanizması kurulmadığı sürece bunlar istediği gibi at koşturmaya devam edecek.O minicik çocukların günahının hesabını nasıl verirler orasını düşünmek bile istemiyorum.En güzeli bunları yapanları yakalayıp bi güzel komalık yapmak,dünyanın kaç bucak olduğunu göstermek için... :jocolor: Yazık çok yazık...
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
389
valla o terlikli kadını terliği ile dövsen solda 0 kalır.
bir yerden de düşnüyorum bunlar hakikaten gerçek mi diye. gerçek olmasa o kadar çocuğu nerden bulup da anadan doğma soyacaklar bir duş için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya cok ıgrenc bısı.nası bakıcı bunlar yaa.bence bu ınsanların bakıma ıhtıyacları var.hemde o cocukların ana babaları tarafından. :jocolor:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
ben tamamını izleyemedim moralim bozuldu ve kafamı dağıtmak için foruma girdim, Allah belalarını versin, insan değil onlar... :pr: :pr: :pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Benim anladığım kadarıyla kimsesizler yurdu falan dostum _Si_BeMoL_, yani ailesi olmayan küçük çocuklardan oluşuyor...Yanlışmı anladım deamon, :silent:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
forrap doğru...kimsesizler yurdu...çocuklar 3-5 yaş arasında...banyoda sıcak suyla yakma...kafalarına maşrapayla vurma...kulaklarından çekip iki kafayı birbirine vurma...terlikle vurma...aklınıza gelecek herşey var...üstelik tümünü tek bir adi kadın yapıyor...yanlış görmediysem...

ve çocuklar kadına hala "anne" diye hitap ediyor
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Zaten o çocuklar ailesizliğin verdiği eksiklikle yaşamak zorundalar hayatları boyunca hep bi tarafları eksik kalıcak birde böyle insanlıkdışı insan müsvetteleri yüzünden psikolojik olarak kalıcı darbeler alıyorlar :jocolor:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
76
bu konu hakkında tek bısey söyluyorum böyle ınsanlara hıc bı ceza vermıcen bunları taksımde bı kafese koyucaksın kı gelen gecen yuzlerıne tukursun gercı o bıle az allahlarından bulsunalar ne dıyım. :pr:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Aslında yazacak çok şeyim var, ama hepsi forum kurallarına aykırı :pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnsanlıktan nasibini almamış havyan hepsi Allah belalarını versin :farao: :jocolor:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yazıkkı böyle yerlere beyinlerinden arızası olanları bakıcı olarak kabul ediyorlar
eşim günü birlik misafir anne olarak bir yurda müracat etmişti herhalde böyle durumları görmesin diye kabul etmediler.
böyle kişilikli yaratıklar ne yazıkkı çocukların hafızalarında şimdiden çoktan yer etmişlerdir büyüdüklerinde bunları kafalarından atamadıklarından düşünün Türkiyeye nasıl bir gelecek olacaklar , tüm iyi niyetli kişileride böyle yaratık gibi görüp nasıl iyi davranabilecekler
allah kahretsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah belalarını mutlaka er yada geç verecektir bu ve bunun gibilerin......!
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
246
dün gece yatmadan önce biraz tv izlemek istedi canım. kanallarda dolaşırken gözüme takıldı ve inanın daha sonra gece uyuyamadım. izlerken gözlerim doldu içim buruldu ve öyle bir kinle doldum ki. yani orda olsaydım herhalde o kadınları evire çevire döver hastanelik ederdim.

aslında o kadınlara da suçu yıkmamak lazım. belli ezik,cahil kadınlar ama kardeşim oranın yöneticileri nasıl böyle insanları bu işlere veriyorlar anlamıyorum ki. yurdun müdürü de çıkmış şimdi kadınlar hakkında kanuni soruşturma açıyoruz diyor. kendisi bu işten sıyrılacak gayet güzel. suçlu bunlar, bu zihniyet. çocuklarımızı çocuk psikolojisini bilen bu işin eğitimini almış insanlara bırakacaklarına temizlikçi kadınlara bırakıyorlar, inanamıyorum ya. bunların hepsinin allah belalarını versin.
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
119
Arkadaşlar bende yaklaşık 5,6 sene Yetiştirme yurdunda kaldım.Eğer bir insan da Allah korkusu olmadıktan sonra, İmanda zayıflık ve kalplerde soğukluk olduğu sürece insandan hertürlü vahşet ve tehlike beklemek mümkün. Yalnız bunuda unutmamak lazım orda çalışanların hepsi kötüdür diye bir yaklaşım söz konusu olamaz.Ama genelde çoğu çalışanlar nefislerine yenik düşerek o mahsum çoçuklara yapmadıklarını bırakmazlar.Ben ve arkadaşlarım biraz yetişkin olduğumuz için pek üstümüze gelemediler ama bir defasında hiç unutmam tek bir yumrukla çenem yerinden çıkmıştı :pr: :pr: yemin ederim bir ay yemek yiyemedim.Bir öğretmenimiz 24 yaşında bizim yurtta göreve başladı adam kareteciymiş akşam o ufacık ve masum çocuklarla antreman yapıyordu vallahi çocukların ağlama sesini üçünçü kattan duyuyordum. Neyse işinde dürüst çalışmayanların Allah belasını versin.Dünya daki bütün çoçuklar için :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
108
verilebilecek en güzel ceza duvarlarında tamamen çocuk resimleri olan bi odada bi kaç yıl tek başına geçirmesi olurdu herhalde. o duvarlara baktıkça yaptıklarının ne kadar yanlış olduunu daha iyi anlardı.

ben programı izlemedim ama reklamlarını izlemiştim ve bu sinirlerimi bozmaya yetmişti. o kadının da bunları zevkle yaptığını zannetmiyorum. ayrıca hiçbir insanın da isteyerk kötülük yaptığına inanmıyorum.

insan kaybetmek kolay, kazanmaksa zor ama tabiki birileri bunun hesabını ağır ödemeli.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
deamon bende düşündükçe kızıyorum...baadir sende çok iyiniyetli birisin....2-3 yıl cezaevinde yatsalar olmazmı.....diyorumki

..KIZIM OLMADAN ASLA...

insanın evladına birkez daha sarılası geliyor...bu yavrucakların suçu günahı nedir abicim...

git malatyaya allah yarattı deme...şiddet çözüm değil ama naparsın bu cahil insanlara...
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
abi ben böyle bir rezalet daha hatırlamıyorum karı tam o.... alası ulan var ya elime verseler ayırırdım bır yerlerını, 2 -3 yasında bebeler, dişleri çıkmamışlar var ya sen de hıcmı vıcdan yok, ondan sonra o cocuklar büyür ve serseri olur tabiii... allah belasını versin böyle yapanların..... :pr: :pr: :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst