Stabilizatör(Gimbal) İle Video Çekimi

Katılım
22 Nis 2020
Mesajlar
21
Merhaba arkadaşlar, uzun araştırmalar sonucu bulduğum üretimden kalkmış eski model bir stabilizatör ile motosiklet videosu çekimim. Tank kısmına uygun bir aparat siparişi verdim. Onunla daha başarılı sonuçlar alacağımı düşünüyorum. Tek eksenli stabilizatörler sürat ile giden araçlar için daha uygunmuş. Tek eksende yani yatış ekseninde olan Gimballer yüksek hızdan etkilenmiyor. 3 eksenli yeni modeller ise yüksek hızda kamerayı doğru açıda tutamıyor.
 
Katılım
23 Ocak 2018
Mesajlar
110
Motosikleti
SYM Symphony ST200, TVS Jupiter110
Selamlar,

Çekimler çok hoş. Ürün hakkında bilgi verebilir misiniz?
 
Katılım
22 Nis 2020
Mesajlar
21
Selamlar,

Çekimler çok hoş. Ürün hakkında bilgi verebilir misiniz?

Ürünü Ebay'den aldım. Wenpod X1 ürünün adı. 0'ı bulunmamakta. Üretimden kalkmış. 2. el olarak Türkiye'de de bulamadım. Basit bir cihaz, Gopro'yu yuvasına sabitliyorsunuz, cihazda Gopro'nun takılabildiği her yere takılabiliyor. Cihazın işlevi kamerayı yatış ekseninde ufuk hattına sabitlemek. Motosiklet bir yöne dönüşteyken, cihaz kamerayı ufuk hattına bakacak şekilde sabitliyor. Böylece kamera tam yatış açınızda görüntü elde ediyor. Bu özellik GoPro 9'da direk var; adı sanırım 'Auto Levelling'.
JNUXL5M.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst