St Kanuni GT250 Comet

Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Selamlar,
Bilindiği gibi piyasada ST Kanuni GT250 Cometler enjeksiyonlu Euro3 standartlı yeni motorlarıyla satışa çıkartıldı..Bu modeli alıp kullanmaya başlayan
arkadaşlarımız var ise bu model ile ilgili bilgi paylaşımını buraya toplayabiliriz?
Görüşler? Problemler vs...

Model.aspx


Teknik özellikler:

Renkler Sarı-Siyah-Kırmızı

Motor Tipi DOHC, 4 Sübap Hava&Yağ Soğutma 75° V-Twin

Motor Hacmi 249 cc

Çalıştırma Sistemi Elektrik

Silindir Adedi 2

Maksimum Güç 29 Hp

Maksimum Tork 21.2 Nm / 7000 rpm

UxGxY 2,080 x 760 x 1,120 mm

Tekerlek Mesafesi 1,445 mm

Yerden Yüksekliği 180 mm

Ağırlık 153 kg

Vites Adedi 5

Ön Fren Disk

Arka Fren Disk

Ön Lastik 110/70 - 17 54 H

Arka Lastik 150/70 - 17 69 H

Sele Yüksekliği 795 mm

Yakıt Tank Kapasitesi 17 lt

Akü 12 V 6 Ah
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
yuvacık gezimizde bir adet st kanuni vardı,antientel ile biraz hyosung ile karşılaştırdık.

sanırım st 1000 km civarıydı ve egsoz bariz bir şekilde sararmış ve çillenmişti.

deponun altındaki kaynak hyo da şerit şeklinde aralıksız,st de punta şeklinde aralıklıydı.

polemik olsun diye yazmadım ,ertesi gün kanuni bayii firmaya gittim

biraz lafladık konuyu açtığımda st getirmeyeceğini sipariş olursa direkt müşteriye vereceğini söyledi.

ciddi ciddi hyosung almayı kafaya koymuştum kafam allak bullak oldu
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
arkadaslar st kanunı ıle hyosung hala aynı motor...st kanunı adı altında gelmesının neden bu markayla sokulamıor olması yutr ıcıne...bunun nedenı ıse global motorun hyosung markasını kendı ustune tescıl ettırmesı...kalıte olarak emın olun aynı standarttalar hatta st kanunı daha kalıtelı olabılır cunku yenı teknolojı....ama belkı kullanımdan kaynakalanan yada kotu montajdan kaynaklanan durumlar olabılırr...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Kaliteden yana korkum yok ama kalıbımı basarım ki kötü montajdan kaynaklanan hatalar diz boyu olacaktır:cat:Hani makineler komple Kore'de toplanıp da ülkeye öyle girse lafım yok ta Kanuni'nin topladığını öğrendiğimde tamam dedim bitti hyosung:cherry:
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence daha erken st için biraz daha beklenmeli 2. eli çıkmadan yorum yapmak olmaz
 
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
60
ya .hyosung kım kanunı kım .aradakı farkı aramanıza bıle gerek yok.tabıkı hyosung.guven olmaz abı kanunıye falan.ıkı gun sonra kamyon yukuyle arıza cıkarmaya baslıyorlar.
 

uwe

Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
45
Fiyatlarıda aynı zaten. Birde daha hiç ikinci elini görmedim. Doğrusunu soylemek gerekirse piyasada hiç kullanan görmedim. Sanırım daha pek piyasası yok. Bence fiyatı biraz pahalı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kalite yönünden şüphem yok..ama yenilenmiş bir makina erken konuşmamak lazım..fiyatı yinede biraz uçuk gibi...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
8 milyar para veripte üzerinde kanuni stickeri olan bi motoru kimse almaz diye düşünüyorum. Üstelik fiyatlarda çok yukarda . İkinci eli piyasaya bi düşsünde görelim bakalım Hyosung mu Kanuni mi..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
bence konusmak ıcın cok erken...ayrıca st kanunı montajı sehırde satan ıkı bayıden bıle farklılık gosterebılır cunku montajı yapan bayıı....

ben st kanunılerın bı sıkıntı cekmıceklerını dusunuorum eger ıyı ve ılgılı bır st kanunı bayısı "özellıkle st kanunı bayısı" dedım cunku kanunı ıle st kanunı bayılerı farklı tarafından ılgılenılır ıse...cunku mekank hala hyosung sadece uzrınde st kanunı stıckerı var hepsi bu...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Aslında haklısın arkadaşlar..:)

Yazdığınız mesajlardan alıntıyla bende kafamdaki düşünceleri buraya aktarmak isterdim.ama bazı arkadaşlar uzun yazdığım için sıkıyor diye kısa yoldan giriş yapalım..:p
Yani kapı varken bacadan girmemin anlamı yok..:p
Tabi ki 2.el piyasaya düşmeden konuşmamak gerekir..:mrgreen:
Lakin;:bounce:

Bu malın 2.el olabilmesi için satın alınması ve kullanılması gerek..:cat:Değil mi?:wiinkk:
Bir motosiklet satılmadan 2.eli tabiki olamaz..:cat:

Eeee. Bir motosikletide satabilmek için doğru ve dürüst bir satış çizgisi izlemek gerekir..Hem görsel hemde yazılımsal olarak bunu müşteriye belli ettirmelisiniz..
Tutarsız olmamalı..Dirayetli olmalısınız..Hele kötü bir imajınız varsa.Bu daha çok sizi çabalamaya yönlendirmeli..

Şuana kadar hiç S&T Kanuni'nin web sayfasını incelememiştim..:mrgreen:
Kısmet bu güneymiş.:)
İnceleme sonuçlarım..İnşallah Yetkili biri okurda beni aydınlatır.:pale:
Benim hâlâ kafamda bazı sorular var..:silent:
1)......Fiyat tutarsızlığı:wiinkk:
Misal kendi sitelerinde satışa sundukları Race ve Cruiser
GT650R W/D.........15.105ytl
GT650R............... 14.680ytl

GV650.................15.627ytl
GV650 TTC...........15.855ytl

modellerinin ,birisi çıkıpta lütfen bu aradaki farkın ne için alındığını anlatabilirmi?..:silent:

2)....Model tutarsızlığı:wiinkk:
Yine kendi web sayfalarında bulunan ve aşağıda fotosunu eklediğim modelin

biri çıkıp bana teknik bilgilerini ,satışı olup-olmadığı , model ismini ve fiyatını anlatabilir mi?
.
sprt2bji1.jpg


Ben çözemedim bu modeli..:silent:
Modeli bellide buna nasıl bir isim vermişler?.
Satışı var mı?
Yoksa fotosu niye var?..

3) Marka tutarsızlığı..:wiinkk:

Web sayfasındaki tanıtım amaçlı yazılmış bir başlık..

[EK]
SPORTBIKE MODELLER
GT250R kendi sınıfında rakipsiz ve atak bir gövdeye sahip... 75C`lik çift silindirli ve üstten çift eksantrikli V motor yapısıyla ihtiyacınız olan gücü kullanmanıza sunuyor. Üsten fren sistemi, etkileyici aerodinamik yapısı, dijital göstergeleri ve ayarlanabilir sürüş pozisyonu güvenli hızın keyfine varmanızı sağlayacak özelliklerden yalnızca birkaçı...

[/EK]
250R için söyledikleri bu 75C'lik silindir nasıl birşeydir..:silent:

Yine uzun olmuş yazım..:p :p
Siz kafanıza takmayın beni..:wiinkk:
Mutlaka S&T için yetkili veya yetkisiz biri çıkıp beni takacak diye yazdım.:p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla bence MT deki bu işi becerebilecek kişilerin bu işten anlayan daha önce testler yapmıs birinin Kanunı ile konusup bir test ve karşılaştırma için bi makına ıstesınler..Kanunı cok guvenıyorsa gözü kapalı versın :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla bence MT deki bu işi becerebilecek kişilerin bu işten anlayan daha önce testler yapmıs birinin Kanunı ile konusup bir test ve karşılaştırma için bi makına ıstesınler..Kanunı cok guvenıyorsa gözü kapalı versın :)

Aslında mantıklı bir yaklaşım..:)

Bende fikrine katılıyorum..:cat:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
valla arkadaslar bende hyosung 250 comet var bundan oncede bırsuru motorum oldu acayıp memnunum kanunıden hıc haberım yok ama ben o parayı uzerınde kanunı yazan bır motora vermezdım acıkcası
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
valla arkadaslar bende hyosung 250 comet var bundan oncede bırsuru motorum oldu acayıp memnunum kanunıden hıc haberım yok ama ben o parayı uzerınde kanunı yazan bır motora vermezdım acıkcası
:cat:
bır arkadasım racer200 almıstı hadi motor sorun yaratabılır ama servısı motordan kotu umarım kanunıye ısım dusmezççç
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
ben hep soluyorum hep de solıcem bu st kanunılerın o kanunılerle alakası yok...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst