- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar öncelikle eğer bu konu daha önce açıldıysa özür dilerim ben forumda göremedim.Şimdi kışa doğru 250 cc lik bir naked alma niyetim var aksilik çıkmazsa 0 düşünüyorum.Aklımda yukarıda yazdığım 3 naked var Inazuma daha gelmediği için inceleme fırsatım olmadı.Wolf a dün gidip baktım malzemesinin kalitesi ve tipi hoşuma gitti sürme fırsatım olmadı ancak üzerine oturdum rahat bir duruşu vardı.Gittiğim bayii aynı zamanda suzuki bayisiydi.Inazuma hakkında bilgi aldım biraz fiyatları şu anda sym wolf ile aynı.Ancak ınazuma şu anda ellerinde yok gelicek partininde tümü satılmış durumda.Tabi daha piyasaya sürülmemiş bir motor hakkında yorum yapılması zor...Gt 250 comet i fuarda inceledim.Yıllardır piyasada olduğu için kendini kanıtlamış bir motor sanırsam.Kalite olarak sym daha iyi gibiydi ama ikisinide kullanmadığım için yorum yapamıyorum.Bu üç motor arasında kullanan arkadaşlar varsa iyi kötü yönleri hakkında bilgi verirlerse sevinirim.Hem bana hem benim gibi naked sınıfında kararsız olanlara yardımı dokunur.Şimdiden teşekkürler.Saygılar...