SPY 5000M 2-way motosiklet alarmi

Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
150
microdalga sensörünü bağladıysanız kumandadan aktif hale getirin. Nasıl yapılacağı yine açıklandı önceki mesajlarda.

kumandanin ayarlarindan [ ] simgesini surekli yanar sekilde sabitledim ve kaydetmistim zaten. darbe alinca kumandaya haber veriyor fakat yaninda durdugumda bisey olmuyor.
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
85
microdalganında hassasiyet ayarı var microdalga cihazının üzerinde ufak bi yıldız tornavida ile hassasiyet ayarını yükselt
kumandanin ayarlarindan [ ] simgesini surekli yanar sekilde sabitledim ve kaydetmistim zaten. darbe alinca kumandaya haber veriyor fakat yaninda durdugumda bisey olmuyor.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
150
microdalganında hassasiyet ayarı var microdalga cihazının üzerinde ufak bi yıldız tornavida ile hassasiyet ayarını yükselt


hallettim. birisi ters yazmis parantez olayini. yanip sonme durumunda birakinca sensor calisiyor. su an sorun kalmadi. tesekkurler.
 
Katılım
21 Nis 2015
Mesajlar
36
Arkadaslar,Kumanda da cekim gucu full gosterirken bazen bir anda hic cekmiyor.Cekmedigi durumda kilit tusuna basip sessiz moda aliyorm o an tekrar full cekiyor 10 dk sonra yine hic cekmiyormus gibi gozukuyor.Herhangi bir standby ayari felan mi var kumandanin.Bilgisi olan varsa yardimci olabilir mi?
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
85
aynı problem bendede var:silent:
Arkadaslar,Kumanda da cekim gucu full gosterirken bazen bir anda hic cekmiyor.Cekmedigi durumda kilit tusuna basip sessiz moda aliyorm o an tekrar full cekiyor 10 dk sonra yine hic cekmiyormus gibi gozukuyor.Herhangi bir standby ayari felan mi var kumandanin.Bilgisi olan varsa yardimci olabilir mi?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Alarmın yeni bir özelliğini keşfettim. Motoru yatırınca. Otomatik olarak alarmı devreye sokarak çakarları yakıyor. Bu sayede farkedilmenizi sağlıyor.
 
Katılım
21 Nis 2015
Mesajlar
36
Nasıl bir mantığı vardır anlamadım ama hareket sensörünü kapattığımda çekim gücü artıyor.Odamda hiç çekmeyen kumanda full çekiyor.Antenle sensor birbirine çok yakın sinyal bozuyor olabilir mi?
 
Katılım
21 Nis 2015
Mesajlar
36
1000mAh'lik şarjlı pil kullandığında neredeyse 2-3 hafta arası, normal alkaline bir pil kullanıldığında 1 ayı aşkın götürüyor. Her halukarda 1 haftada bitmesi normal değil gibi.

Çekim gücü çok az motor ile kumanda arasındaki bağlantı sürekli kopmakta.Eve yakın bir yerde durmamakta motor bunun bir etkisi olabilir mi?
Çünkü her iki kumanda da aynı durum mevcut?
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
motoru yan yatirinca alarm otomatik devreye mi giriyor? :D

Pil meselsi normal degil sanirim, farkli marka pil kullanmayi denedin mi, ayrica bu devirde pil kullanilir mi daha yav. sarjli pil al derim, evde ne kadar pil ile calisan alet varsa sarjli pil ile donat, cikardigin normal pilleri atma ve duvar saati varsa orda hepsini bitir ve öyle pil dönüsüm kutularina at :)
 
Katılım
21 Nis 2015
Mesajlar
36
motoru yan yatirinca alarm otomatik devreye mi giriyor? :D

Pil meselsi normal degil sanirim, farkli marka pil kullanmayi denedin mi, ayrica bu devirde pil kullanilir mi daha yav. sarjli pil al derim, evde ne kadar pil ile calisan alet varsa sarjli pil ile donat, cikardigin normal pilleri atma ve duvar saati varsa orda hepsini bitir ve öyle pil dönüsüm kutularina at :)

Şarjlı pil ile olayı çözdüm.2 haftada bir bitmesede şarja takıyorum:)
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
72
Dün sipariş verdim bugün elime ulaştı,biraz uğraş sonucu sinyalleri vs hallettim sorunsuz gibi görünüyor.
Fakat uzaktan durdurma özelliği için henüz doğru kabloyu bulmuş değilim,yarın devam edeceğim.Bütün sayfaları 2-3 sefer baştan okudum pembe-gri kablolar konusunda.
Killswtich butonunu söktüm siyah ve yeşil/kahve çizgili kablo lar var.Bulamadım devam ettiği yerdeki rengi.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Dün sipariş verdim bugün elime ulaştı,biraz uğraş sonucu sinyalleri vs hallettim sorunsuz gibi görünüyor.
Fakat uzaktan durdurma özelliği için henüz doğru kabloyu bulmuş değilim,yarın devam edeceğim.Bütün sayfaları 2-3 sefer baştan okudum pembe-gri kablolar konusunda.
Killswtich butonunu söktüm siyah ve yeşil/kahve çizgili kablo lar var.Bulamadım devam ettiği yerdeki rengi.

hocam, daha önce de bir arkadaşın bahsettiği gibi, sigorta kutusuna gidin, herhangi bir sigortayı söktüğünüzde motorun çalışması duran bir sigorta bulun(örneğin ECU sigortası), o sigortaya giren ya da çıkan kabloya pembe ve gri kabloları bağlayabilirsiniz; mesela sigortaya giren kabloyu söküp o kablonun ucuna pembe kabloyu bağlayın, gri kabloyu da söktüğünüz kablonun yerine sigortaya bağlayın, bu bağlama kısmı biraz çetrefilli olabilir, ben sigortaya giren 2 kabloyu da söküp zaten önceden almış olduğum kablolu su geçirmez sigorta muhafazasında birleştirdim. Yani o sigortayı sigorta kutusundan dışarı almış oldum sadece.

Ben hem killswitch kablosunu takip ettim hem de sigorta kutusunda kontrol ettim, kill switchden gelen kablo sigorta kutusunda "sigortayı söktüğümde motoru kapatan sigorta" ile aynıydı.:) Oraya müdahelemi yaptım, tabi motoru kapatabilen birden fazla sigorta olabiliyor.

DipNot: Ben halen 4lülere bağlantı yapıcam, bir tek o kaldı, gözümde büyüyor yapmak :D
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
72
Pek bilgimde yok motosikletle alakalı ama geçenlerde ucuz akülerden birtanesini duman çıkartacak derecede tecrübe edindim.Sele ayağı kabloyu sıkıştırınca şasiye değen kablo kısa devre yapmasına sebep olmuştu.Motor çalışmıyordu.Sigorta attı tabi,bende yerini öğrenmiş oldum.Sanırım odur,sabah bir deneyeceğim.
Sinyaller en kolayı.Ben direk onları taktım zati diğerlerini yapamadığım için :) 1 kere sigortayı attırdım o da ters kutpa değdirmişim onuda öğrendik :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:25 ----------

ucuz akü demişim yanlışlıkla.
Düzeltiyorum ucuz alarm

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

Gri pembe kablo olayını motorumun servisine götürüp hallettirdim 5dakkada.Gerisini güzelce sabitlemek ve karmaşayı önlemek için ben hallettim.
Şimdi biraz kumandayı öğrenmeye sıra geldi.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
69
Arkadaslar benim kumandalardan bir tanesinin ekranini kirdim

Elinde calismayan ama ekrani saglam kumandasi olan varsa satin alabilirim

Bu arada yeni tip metal cerceveli kumandadan benimki
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Arkadaslar benim kumandalardan bir tanesinin ekranini kirdim

Elinde calismayan ama ekrani saglam kumandasi olan varsa satin alabilirim

Bu arada yeni tip metal cerceveli kumandadan benimki

Ebaydan de temin edebilirsiniz 8$ gibi bir fiyatı vardı sanırım.
 
Katılım
26 Ara 2011
Mesajlar
44
Link varsa alalım lütfen. Bende bulamadım ve kumandalarin ikisini de ekranı kırık.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Ebayda arattim ama bulamadim tam linkini biliyorsan sana zahmet verebilirmisin

Link varsa alalım lütfen. Bende bulamadım ve kumandalarin ikisini de ekranı kırık.

öyle 5-10 dolar değil ne yazık ki:
LM209 model kumandanın tanesi 25 dolar:LİNK

Tek başına satılan LM211 modeli kumanda ise bulamadım bile Ebay'de.
İki kumanda da aynı işi görüyor, sadece tasarımları biraz farklı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst