- Katılım
- 29 Haz 2005
- Mesajlar
- 108
- Konu Yazar
- #1
Gecenlerde ailece yaptigimiz kisa gezilerden ikisini paylasmak istedim .(aslinda gezi sayilmaz,biri [Sabit balon] hemen burnumuzun dibinde ama olsun
.
Esimle Spinner Brücke ye gitmistik, Berlin'de motorcularin ugrak yeri ne yalan söyleyim Alman mutfagi beni tatmin etmiyor , orada bi döneri aradim yani ..
Google Earth den aldigim Spinner Brücke nin kus bakisi fotosu

Spinner Brücke : Üsütük/ Kacik/ Deli Köprüsü anlamina geliyor.
Esim ne yesek diye secim yapma hazirliginda ...
Asili duran Simit vari seylerin adi Brezel, Bizim Simidi andiriyor ama tuzlu, cay yerine Bira ile iyi gidiyor
(Biradan kastim Alkolsüz Bira atlamayin hemen)

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
kendimize yer bakalim dedik

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
9 aylik hamile, bebek bekliyoruz ama hala motorla geziyoruz, Allah akil fikir versin bize.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
yol kenarindan cekilen fotolar

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
saat ilerledikce motor +motorcu sayisi artiyordu aksama kalamadik , oradan dogumun olacagi hastaneye gitmemiz gerektiginden erkenden Spinner Brücke den ayrildik.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
bu da oradan ayrilmak üzere iken cektigimiz kisa video
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=VHbMOd3D21M[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=VHbMOd3D21M[
aradan biraz zaman gecti, kizim Minaya söz vermistim Balona binecegiz diye, gittik fakat yagmur geldiginden ve siddetli Rüzgar ihtimalinden ötürü o gün iptaldi
kismet baska zaman dedik
biz ulastigimizda balonu asagi indiriyorlardi

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
fotoda minnosum görülüyor, motor icin yapilmis olan cocuk oturagi ile daha az rizikolu yolculuk mümkün.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
o gün elimiz bos dönsek de bir kac gün sonra günesli bir günde tekrar sansimizi denedik

Shot with EX-S770 at 2007-08-21
Balon helyum gazi kullanilarak maksimum 150m yükseklige kadar ucuruluyor, 1 kisiden 30 kisiye kadar yolcu tasima kapasitesine sahip ,celik halatla yere bagli , halatin kopma durumu gibi bir aksilikda balon serbestce ucabiliyor , balonun bir kontrol mekanizmasi vardi, pilot( pilot denir herhalde) yükselirken gerekli bilgiler veriyor, sehrin tam göbeginde oldugumuz icin Ingilizce ve Almanca olarak turist rehberligi de yapiyor ,
fiyat kisi basi normalde 19€ cocuklar 3-6 yasina kadar 3€ , 3 yas altindaki cocuklar ücretsiz
eger Die Welt okuru oldugunuzu bilet alirken belirtirseniz kisi basi 6€ indirim yapiliyor.
oradaki görevli de son derece sempatikdi.
biletlerde numaralar var 21 gibi 22 gibi
21 yazanlar bir grup olarak 22 yazanlar sonraki grup olarak balona biniyorlar,
biz siramizi beklerken, gözüme cok ama cok tuhaf bir sey carpti.
yandaki bina federal finans/maliye bakanligi idi ve önünde sirali göndere cekilmis bayraklar nazi bayraklariydi noluyo yahu dedim , biraz daha ilerde de askeri araclar vardi ( ki Berlin' de böyle askeri araclari sikca görmeyiz)
Merkel'e darbe yaptilar heralde dedim kendi kendime


Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
balona bindik neyse ki darbe marbe olayi yok tabii , Tom Cruise gelmis Adolf üzerine film cekiyorlar filmin adi Valkyrie, balonla yükselince daha detayli gördük, tabii burda set hazirlanma asamasinda askeri araclar kum torbalari getirmisler , koca bir sis makinesinin denemesini yapiyorlardi , etraf bir anda 1940 li yillara döndü. yani etraf derken bakanligin önü.


Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
dün yani ayin 20 sinde bir kaza meydana gelmis figüranlari tasiyan bir askeri aracin kapagi acilinca 11 figüran yaralanmis biri agir yarali imis.
allah saglik sihhat versin diyelim. film cekimi yüzünden hükümet binalarinin bakanliklarin oldugu bir kisim yerler maliye bakanligi binasi gibi arac ve yaya trafigine kapali.
filmde Cruise in canlandirdigi karaktere benzerligide medyanin gündemine gelmis
bakin harbi benziyor degil mi?
neyse konumuza balonumuza dönelim
merkezde oldugumuzdan hemen hersey dibimizde
örnegin Sony Center, Potsdamer Platz

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-21

Shot with EX-S770 at 2007-08-21

Shot with EX-S770 at 2007-08-21
asagi inis basladi

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
eski Dogu Almanya da kullanilan trabi denen araclar artik turistlere hizmet ediyor ,gerci bu arabalari kullananlara rastlamak hala mümkün.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-21

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
simdilik hepsi bu kadar ...
Esimle Spinner Brücke ye gitmistik, Berlin'de motorcularin ugrak yeri ne yalan söyleyim Alman mutfagi beni tatmin etmiyor , orada bi döneri aradim yani ..
Google Earth den aldigim Spinner Brücke nin kus bakisi fotosu

Spinner Brücke : Üsütük/ Kacik/ Deli Köprüsü anlamina geliyor.
Esim ne yesek diye secim yapma hazirliginda ...
Asili duran Simit vari seylerin adi Brezel, Bizim Simidi andiriyor ama tuzlu, cay yerine Bira ile iyi gidiyor

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
kendimize yer bakalim dedik

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
9 aylik hamile, bebek bekliyoruz ama hala motorla geziyoruz, Allah akil fikir versin bize.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
yol kenarindan cekilen fotolar

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
saat ilerledikce motor +motorcu sayisi artiyordu aksama kalamadik , oradan dogumun olacagi hastaneye gitmemiz gerektiginden erkenden Spinner Brücke den ayrildik.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
bu da oradan ayrilmak üzere iken cektigimiz kisa video
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=VHbMOd3D21M[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=VHbMOd3D21M[
aradan biraz zaman gecti, kizim Minaya söz vermistim Balona binecegiz diye, gittik fakat yagmur geldiginden ve siddetli Rüzgar ihtimalinden ötürü o gün iptaldi
kismet baska zaman dedik

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
fotoda minnosum görülüyor, motor icin yapilmis olan cocuk oturagi ile daha az rizikolu yolculuk mümkün.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
o gün elimiz bos dönsek de bir kac gün sonra günesli bir günde tekrar sansimizi denedik

Shot with EX-S770 at 2007-08-21
Balon helyum gazi kullanilarak maksimum 150m yükseklige kadar ucuruluyor, 1 kisiden 30 kisiye kadar yolcu tasima kapasitesine sahip ,celik halatla yere bagli , halatin kopma durumu gibi bir aksilikda balon serbestce ucabiliyor , balonun bir kontrol mekanizmasi vardi, pilot( pilot denir herhalde) yükselirken gerekli bilgiler veriyor, sehrin tam göbeginde oldugumuz icin Ingilizce ve Almanca olarak turist rehberligi de yapiyor ,
fiyat kisi basi normalde 19€ cocuklar 3-6 yasina kadar 3€ , 3 yas altindaki cocuklar ücretsiz
eger Die Welt okuru oldugunuzu bilet alirken belirtirseniz kisi basi 6€ indirim yapiliyor.
oradaki görevli de son derece sempatikdi.
biletlerde numaralar var 21 gibi 22 gibi
21 yazanlar bir grup olarak 22 yazanlar sonraki grup olarak balona biniyorlar,
biz siramizi beklerken, gözüme cok ama cok tuhaf bir sey carpti.
yandaki bina federal finans/maliye bakanligi idi ve önünde sirali göndere cekilmis bayraklar nazi bayraklariydi noluyo yahu dedim , biraz daha ilerde de askeri araclar vardi ( ki Berlin' de böyle askeri araclari sikca görmeyiz)
Merkel'e darbe yaptilar heralde dedim kendi kendime

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
balona bindik neyse ki darbe marbe olayi yok tabii , Tom Cruise gelmis Adolf üzerine film cekiyorlar filmin adi Valkyrie, balonla yükselince daha detayli gördük, tabii burda set hazirlanma asamasinda askeri araclar kum torbalari getirmisler , koca bir sis makinesinin denemesini yapiyorlardi , etraf bir anda 1940 li yillara döndü. yani etraf derken bakanligin önü.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
dün yani ayin 20 sinde bir kaza meydana gelmis figüranlari tasiyan bir askeri aracin kapagi acilinca 11 figüran yaralanmis biri agir yarali imis.
allah saglik sihhat versin diyelim. film cekimi yüzünden hükümet binalarinin bakanliklarin oldugu bir kisim yerler maliye bakanligi binasi gibi arac ve yaya trafigine kapali.
filmde Cruise in canlandirdigi karaktere benzerligide medyanin gündemine gelmis
bakin harbi benziyor degil mi?
neyse konumuza balonumuza dönelim
merkezde oldugumuzdan hemen hersey dibimizde
örnegin Sony Center, Potsdamer Platz

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-21

Shot with EX-S770 at 2007-08-21

Shot with EX-S770 at 2007-08-21
asagi inis basladi

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
eski Dogu Almanya da kullanilan trabi denen araclar artik turistlere hizmet ediyor ,gerci bu arabalari kullananlara rastlamak hala mümkün.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20

Shot with EX-S770 at 2007-08-21

Shot with EX-S770 at 2007-08-20
simdilik hepsi bu kadar ...