sonunda motoruma kavuştum(o bir gs500)

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
arkadaşlar sonunda bir motor aldım,daha önce 1 yıl ybr kullanmıştım,geçen cumartesi aldığım gs500 baştan biraz ağar geldi ama şimdi herşey kontrol altında gibi duruyor,iki günde 350 km yol yaptım.
benden önceki sahibi çok iyi bakmış,ekstra olarak:zenon far,yoshimura eksoz,kn filtre falan koymuş.
müsait oldukça gezilere bende gelirim artık
hepinize saygılar...
resimleri gece ve ceptelefonundan çektim iyi çıkmamış olabilir,


 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Hayırlı olsun efendim
kazasız, belasız sürüşler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
hayırlı olsun arkadaşım, iyi günlerde kullan, kazasız belasız, rüzgarın bol olsun
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı olsun
güzel günlerde kullan
benim çok sevdiğim bir motordur gs 500
bir de er5 var alternatif ama neden bilmem ben suzukiyi daha çok severim
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hayırlı olsun xenon da bi değişik gösteriyodur motoru ayıptır sorması kaça patladı bu bebek
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
dostum hayırlı olsun. güle güle kullan.
gs500 ailesine hoş geldin :) bu makina yılan gibi mübarek.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
hepinize çok teşekkürler arkadaşlar 7000 ytl ye anlaştık sahibiyle,sağolsun çok kolaylık gösterdi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Uğurlu olsun, Allah kaza bela Göstermesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun
bağdat caddesi friday's in önünde duran gs 500 mü bu ?
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu, yolun açık olsun...
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
170
Hayırlı olsun arkadaşım, çok güzel motor almışsın. Gs500 benimde çok istediğim bir motordu ancak bulduğum gs500 ler civata çıkınca tercihimi çok temiz bir er-5 den yana kullandım...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Güzel motora benziyor. Zaten gs500 benim favori motosikletlerimdendir. Kazasız belasız kullanman dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst