sonunda hayalimdeki motoru aldım

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı uğurlu olsun benim 600rr veya 600f sahibi olmam için ne kadar geçecek acaba:mrgreen:
Motorunla kazasız belasız nice yüzbinlere:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
hayırlı olsun allah kaza bela vereısn bende gazı antep mt denım keske tanısma fırsatımız olsaydı aydemır abı sızden baya bahsettı neyse ınsallah bır dahakı sefere
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
hayırlı olsun güle güle kullan.Sabrınızada hayran kaldım gerçekten...Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
169
Allah hayırlı uğurlu etsin .düzgün kullanılmış vede temiz motora benziyor. . iyi seçim ve doğru sticker :cat:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Hayırlı olsun gule gule kullan o tarıhten bu yana baska gezın olmadımı
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
48
Kesinlikle uğruna beklenilecek bir motor. Dakar tarihinin en çok sampiyon olan modelidir kendisi :) Artık bir efsanenin yoldaşısın. İkinizede mutluluklar...
 
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
hayırlı olsun kardeş tenere çok güzzel makinadır hatasız belasız kullanman dileğiylee....
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Hayırlı olsun gule gule kullan o tarıhten bu yana baska gezın olmadımı

herkeze teşekürler.
o günden beri baya bi gezdim ama foto çekmedik.
genelde tutkun dostumuzla geziyoz.
son olarak 8 off-road yarışına gitmiştik ve hiş yoktan ıkıncilik madalyası aldım gezinin resimleri var sitede.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst