Hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız kullanasın...vergi dairesinden temiz kağıdını sonunda halledebildin sanırım...
tubis sorma benim CBF250'nin parçalarınında pahalılık olarak falcon'dan aşşağı kalır yanı yoktu hani...satma sebeplerimden biride odur...ale: