Sonunda enduroya geçtim Honda Falcon Nx4

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu honda adamına göre fiyat çekiyo sanırım :cherry: Neyse hayırlısı..
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
Hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız kullanasın...vergi dairesinden temiz kağıdını sonunda halledebildin sanırım...:)




tubis sorma benim CBF250'nin parçalarınında pahalılık olarak falcon'dan aşşağı kalır yanı yoktu hani...satma sebeplerimden biride odur...:pale:


teşekkür ederim.temiz kağıdı olayı zor oldu ama saolsun bi arkadaşım halletti:)

Arkadaşlar msjlar için teşekkür ederim:) havalarda güsel gidiyo bozulmadan gezinmek lazım sonra işimiz zor olcak:pale:gerçi ben kışında binenlerdenim ayrı konu
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst