Süper Moderatör (BBRR)
- Katılım
- 12 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,442
barış abi sen stopie makinası yapmıyormuydun seni ne zaman tebrik edicez![]()
yok komtan çalışıyo o makine üstüne ... ben yan ayak açmadan motoru dengede tutan sistem üzerine kafa yoruyom :cherry:
barış abi sen stopie makinası yapmıyormuydun seni ne zaman tebrik edicez![]()
yok komtan çalışıyo o makine üstüne ... ben yan ayak açmadan motoru dengede tutan sistem üzerine kafa yoruyom :cherry: