Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
makina süper
ama asLında bunu bir yontem oLArak kuLLandığınızı düşünsenize
diyeLim ki senetli yada yazıLı oLmayan söz üzeri bir borcunuz var birine
bi 1000RR hediye ediyosunuz sentede de kücük bi oynama hooop borç gittii
hemde piyasada yahu cok severdi en son hediyeLeşmişLerdi diye adınız çıkıyor
( yok ben çok kirLenmişim kesinLikLe çok kirLenmişim )
Fazer kendini kanıtlamış çok ciddi bir makinadır, eğer eğitiminizi kendi motorunuzla alırsanız ki öyle olacaktır, senden bazı şartları yerine getirmen istenecektir, ehliyet ve daha önce en az 3 bin km tecrübe. Bunlara şimdiden hazır ol.
Allah kaza bela vermesin.Hayırlı olsun.Arkadaşına gelince;değer verdiği bir arkadaşa sahip olduğuğu için sana böyle bir hediye verebilmiş.Onun (arkadaşının) değerini bil.Ve sende öyle bir arkadaş ol imkanların dahilinde.
Evet dostum.. Gerçekten kardeşten yakın arkadaşlarım oldu.. Bu büyük kazanç benim için.. Ama inan ne ekersen onu biçersin.. Sevgi saygı dürüstlük bağlılık ektim.. Mahsul çok iyi oldu..
ALLAH kazadan beladan korusun hayırlı olsun. iyi günlerde kullanman dıleklerımle boş arazide kendını geliştirebilirsin bende motoru ilk aldıgımda boş arazi ve boş sokakta kullanabıliryordum daha sonra kendıme guvenım geldi ilk gun trafıkde 10 dakıka turladım 2 nci gün 20 dakıka 3 nci gün 30 dakika bir anda trafige cıkmanı tavsiye etmem...