sonunda bende bir wolf 250 sahibi oldum :)

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar salcano wolf 125 den sonra kadırga kd 125 aldım ancak yeter dedim ve 250 cc ye geçme kararı aldım ve alacak motorların içinde en ideali benim için sym wolf 250 olduğunu düşündüm hem az yakması hem uzun ömürlü hemde kullananlardan şikayet duymamamdan dolayı bu kararı aldım işte resimleri















 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Güzel seçim. Hayırlı olsun. Kaza bela vermesin.
Ancak o rüzgar camı çok büyük geldi gözüme. Naked'ın doğasına aykırı sanki.
Bir de keşke renk seçenekleri olsaydı şu motorun. Bordo, turuncu, füme...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ahh bende wolf istiyordum :)

Hayırlı olsun. Yanlız camı beğenmedim. Naked zaten rüzgar yer , cam takınca naked lıktan çıkıyor :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlı olsun fatih allah kaza bela vermesin..
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Abi cam olmamıs ya :( Hayırlı olsun kazasız belasız Kd da iyidide neyse :)


Ahmet agamın sercemi la oo :) Egelim43 :)
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hayırlı olsun, güzel seçim :)

Cam bence standarttaki o tuhaf kuş ölüsü gibi plastikten daha güzel durmuş ama biraz fazla uzun ve bağlantısı oldu bittiye getirilmiş :) yoksa kısa ve bağlantısı Wolfe özel düşünülmüş bi cam daha çok yakışacak besbelli :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayırlı uğurlu olsun fatih :king::bounce: ön sperliği biraz daha oyna. dik duruyo biraz.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Hayırlı olsun. Cam biraz geriye yatırılır ve kısalırsa çok şık olur.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Kazasız belasız sürüşler fatihcim :rendeer:

Senden bir test yazısı bekliyorum :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Güzel seçim. Hayırlı olsun. Kaza bela vermesin.
Ancak o rüzgar camı çok büyük geldi gözüme. Naked'ın doğasına aykırı sanki.
Bir de keşke renk seçenekleri olsaydı şu motorun. Bordo, turuncu, füme...

teşekkür ederim evet bende sonradan farkettim fazla büyük gözüküyor ancak işlevi de büyük olmuş sadece estetik yönden biraz daha geliştireceğim inş.

Ahh bende wolf istiyordum :)

Hayırlı olsun. Yanlız camı beğenmedim. Naked zaten rüzgar yer , cam takınca naked lıktan çıkıyor :)

teşekkür ederim Allah sizlerede nasip eder inş. tur camını herkes beğenmez zaten dediğiniz gibi naked motorlara ters ama tur camsız da uzun yol çekilmiyor :)

hayırlı olsun fatih allah kaza bela vermesin..

sağol fatih abi teşekkürler

hayırlı olsun güle güle kullan

teşekkür ederim

Abi cam olmamıs ya :( Hayırlı olsun kazasız belasız Kd da iyidide neyse :)

Ahmet agamın sercemi la oo :) Egelim43 :)

sağol izzet tur camına ilerleyen günlerde bir ayar çekeceğim inş. merak etme öncelikli olarak ısı tabancası bulmama gerek

serçeye gelirsek ahmet abinin arabası kadar temizdi baya :)

hayırlı olsun tekerin düz bassın AMA CAM BOZMUŞ BE ABİ :(

teşekkür ederim evet herkes öğle diyor ayarlayacaz inş. camıda yakın zamanda bu ilk takma ve acil oldu


teşekkürler

Hayırlı olsun, güzel seçim :)

Cam bence standarttaki o tuhaf kuş ölüsü gibi plastikten daha güzel durmuş ama biraz fazla uzun ve bağlantısı oldu bittiye getirilmiş :) yoksa kısa ve bağlantısı Wolfe özel düşünülmüş bi cam daha çok yakışacak besbelli :)

teşekkürler reis sağol tur camına gelirsek aslında oraya cbf150 nin orjinal kısa olanı taksak daha iyi durur gibiydi hemde az yükselmiş olurdu ama buna da bir ayar çekeceğim inş. gerekirse az keseceğim üstden hafta sonu bakacaz icabına inş.

hayırlı uğurlu olsun fatih :king::bounce: ön sperliği biraz daha oyna. dik duruyo biraz.

sağol adem abi evet dik olmuş ısı tabancası bulursan bir el atacağım inş.


teşekkürler kardeş

Hayırlı olsun. Cam biraz geriye yatırılır ve kısalırsa çok şık olur.

teşekkürler bende dediğiniz gibi yapacağım inş. bu ilk deneme ve acil oldu bugün taktım zaten hafta sonu ayar çekmeye çalışacağım

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin...

sağol kardeş cümlemize Allah kaza bela vermesin inş.

Kazasız belasız sürüşler fatihcim :rendeer:

Senden bir test yazısı bekliyorum :cherry:

sağol celal abi test yazısı uzun yola çıkarsam gezi yazısında yazarım şuanlık buralarda pek bir şey anlamadım :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Teşekkürler reis, sağol.

Tur camına gelirsek aslında oraya cbf150 nin orjinal kısa olanı taksak daha iyi durur gibiydi hemde az yükselmiş olurdu ama buna da bir ayar çekeceğim inş. gerekirse az keseceğim üstden hafta sonu bakacaz icabına inş. :)

Kollarıda birazcık kes bence, birazcık yatsın cam, hem göstergelere biraz daha yaklaşır geriye fıst diye siyah sprey sıkmak kalır :) Bu arada sivile hoşgeldin :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
fatihcim hayırlı olsun kazasız belasız bin.
ön siperlik fena durmuş. bence cıkart başka küçük birşeyler bak hornetlerin filan küçük puig siperlikleri filan yakşır
sonuçta naked bir motosiklet
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Maşallah cıncık gibi :rendeer:

sağolun teşekkür ederim

Kollarıda birazcık kes bence, birazcık yatsın cam, hem göstergelere biraz daha yaklaşır geriye fıst diye siyah sprey sıkmak kalır :) Bu arada sivile hoşgeldin :)

teşekkür ederim 4 ay oldu geleli unutmamış sınız :) evet dedikleriniz gibi bir ayar çekeceğim inş. hafta sonu iznimde

fatihcim hayırlı olsun kazasız belasız bin.
ön siperlik fena durmuş. bence cıkart başka küçük birşeyler bak hornetlerin filan küçük puig siperlikleri filan yakşır
sonuçta naked bir motosiklet

sağol reis teşekkürler

abi elimde olan malzeme bunlardı beleşe bu kadar oluyor maddi durum şu aralar sıkıntılı pek zaten motora da binmiyorum şimdilik buna bir ayar çekeyim olmazsa bakarız :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst