Sonunda Aldım HONDA CBF 150

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.750.00 Ytl"ye 8000 km"de pırıl pırıl bi cbf buldum ve aldım Darısı tüm almak isteyen arkadaşlarıın başına:)


















:)



Bi Çoğunu Koymuştum aslında ama bazı arkadaşlar başlık aç Oraya koy resımleri dedi. ayak üstü alel acele çekildiği için pek güzel olmadı ama devamı gelir:):queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cbf 150 baslıgındada yazmıstım tekrar yazıyım
hayırlı olsun..
enjoy your rıde baby..:))
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı olsun
dikkatli sür
kazasız belasız keyfini çıkar makinanın
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun arkadaşım, kazasız belasız kullanmak nasip olsun...:rendeer:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
ya hoş güzel motorda
5 metre egzoz yapmışlar ya
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun güle güle kullan:rendeer:

Teşekkür ederim egelim bedricim:) bekliyoruz bu yanlara


cbf 150 baslıgındada yazmıstım tekrar yazıyım
hayırlı olsun..
enjoy your rıde baby..:))

Tşkkurler dilerim Seni seviorum praetorian :cherry: ama ayaklarım yerdede sürünüo gibi oluo cbr da :)

hayırlı olsun
dikkatli sür
kazasız belasız keyfini çıkar makinanın

önerin için tşk edrm Luxorcum hepimiz dikkatli olmalıyız Allah Cümlemizin başına vermesin kaza bela.

Hayırlı olsun arkadaşım, kazasız belasız kullanmak nasip olsun...:rendeer:

çok çok tşk edrm Arkadaşım:) sende dikkat et :p

ya hoş güzel motorda
5 metre egzoz yapmışlar ya

Haklısın yaw ama ön görünüşü granajı felan hoşuma gitti arkaya bakmıyorum:) shenin için lazer eksoz taktırcam ilerde :)
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
hayırlı olsun..kazasız güvenli sürüşler..szin oralarda buzlanma fazla olur..Buza dikkat..CBF'in hayrını gör...
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Tekrardan hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız olsun Ardacım. Dikkatli kullan lütfen.
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
130
Ooooo çok hızlıymışın Juniors. Hayırlı uğurlu olsun. En güzel günlerini ve anılarını cbf ile paylaşman dileğiyle, en güzel yerlere cbf ile git, en güzel haberleri cbf üstündeyken al, kazasız belasız kilometrelere inşallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun..kazasız güvenli sürüşler..szin oralarda buzlanma fazla olur..Buza dikkat..CBF'in hayrını gör...

saolasın sende dıkkat et kendıne, buralar harbi souk don oluyor gecelerı sımdıde lapa lapa kar yağıyor Ank.G.O.P tarafındakıller dıkkat etsınler..

:queen: :queen: :queen:
Tekrardan hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız olsun Ardacım. Dikkatli kullan lütfen.

saolasın stcim:) sende dikkat et kendıne cok gezcez bırlıkte ankara team le ;)

Hayırlı olsun...

tşk ederım mostwanted_57 Allah herkeze İstediğini almayı nasip etsin :)

Ooooo çok hızlıymışın Juniors. Hayırlı uğurlu olsun. En güzel günlerini ve anılarını cbf ile paylaşman dileğiyle, en güzel yerlere cbf ile git, en güzel haberleri cbf üstündeyken al, kazasız belasız kilometrelere inşallah.

saol ;) bu dileklerin beni çok mutlu etti Daha iyileri senin olsun ;)

güle güle kullan

saol bathu cum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kazasız belasız binersin işallah....

Bazılarına dert olmuştu para biriktirmen...Üzülmüşlerdir....Ama keşke sıfır almaya gayret etseydin be..Çok da fark yok arada....Sıfır sıfır dır...

Ama motor da motor dur...Hayırlı olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun kardeşim:rendeer:

saolasın Jazzbass Kardeşim daha iyileri sana inşallah :)


Kazasız belasız binersin işallah....

Bazılarına dert olmuştu para biriktirmen...Üzülmüşlerdir....Ama keşke sıfır almaya gayret etseydin be..Çok da fark yok arada....Sıfır sıfır dır...

Ama motor da motor dur...Hayırlı olsun...

Boşver Canı saolsun o arkadaşında, Sizin gibi Dostlarım saolsun :)
bu çok temizdi sahibide tanıdıktı bakalım henüz sorun yok suan 77 km felan yaptım. bi yağını değiştim 15-40 koydum ama uyar sanırım kimileri 10-40 dıyordu. nese alp_tunay abıcım saolasın ankara team de beklıyruz:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yarı sentetik koymuşssun...Güzel....3000-4000 de değiştirmeyi unutma...Her yağ değişiminde hava filtresi ve bujini de değiştir....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst