- Katılım
- 18 May 2014
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Kask yok, eldiven yok ,yok, yok, yok. Hayırlı olsun, kazasız belasız yolculuklar dilerim.
Hayırlı uğurlu olsun.
Baktım senin fotoğraftada yok hem motorada yan binmişin.:silent:
Neticede motor park halinde, 3m yanında da mangal yanıyor.:mrgreen: