Nuestra Katılım 1 Tem 2004 Mesajlar 59 7 Haz 2006 Konu Yazar #21 Herkese çok çok teşekkürler. Allah olmayanalara da nasip etsin en yakın zamanda...
trenox Katılım 23 Haz 2005 Mesajlar 1,237 7 Haz 2006 #26 hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim.
PHAETONW12 Katılım 8 Ocak 2005 Mesajlar 1,029 7 Haz 2006 #27 hayırlı uğurlu olsun,inşallah nasipse seneye bende ya gsr600 ya da z750 almak istiyorum
Guven Katılım 6 Eyl 2005 Mesajlar 2,546 Motosikleti Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i 7 Haz 2006 #28 Hayırlı olsun Nuestra.Makinan çok hoş.Aman diyim egzosttan çıkan sesin,seni gaza getirmesine izin verme.:cat:
Hayırlı olsun Nuestra.Makinan çok hoş.Aman diyim egzosttan çıkan sesin,seni gaza getirmesine izin verme.:cat:
Tuncer Sezen Moderatör (forrap) Katılım 5 May 2005 Mesajlar 5,132 7 Haz 2006 #29 Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız binmeyi nasip etsin allah:rendeer: Süper bi motosiklet gerçekten:cat:
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız binmeyi nasip etsin allah:rendeer: Süper bi motosiklet gerçekten:cat:
Mert Katılım 12 May 2006 Mesajlar 1,224 7 Haz 2006 #31 hayırlı olsun kardeş allah kaza bela vermesin aman korumasız binme sakın darısı başımaa darısı başımmaa
hayırlı olsun kardeş allah kaza bela vermesin aman korumasız binme sakın darısı başımaa darısı başımmaa
vedo Katılım 30 Ara 2005 Mesajlar 165 7 Haz 2006 #32 hayırlı olsun güle güle kullan. motorun fiyatı ne olmuş acabaa
eric_cartman Katılım 4 Şub 2006 Mesajlar 201 7 Haz 2006 #33 hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle (mektup gibi oldu :cherry: )
super_meke Katılım 30 Kas 2005 Mesajlar 397 7 Haz 2006 #36 hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesın güle güle kullanırsın ınşallah
PcKopatGhostRider Katılım 7 Ağu 2005 Mesajlar 2,317 7 Haz 2006 #37 hayırlı olsun.. motor konuşuyo gerçekten.. :rendeer:
Vasuki Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 67 8 Haz 2006 #39 Hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerden kullanın...
Gelişim Sürücü Kursu Katılım 10 May 2005 Mesajlar 1,353 8 Haz 2006 #40 Hayırlı olsun kazasız sürüşler...