Son Yardım :) nexus mu burgman mı

Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
arkadaşlar biliyorum içinizden bircoğuna defalarca soru sordum modeller hakkında, farkındayım uzun elemelerden sonra 2 model arasında sıkısıp kaldım!! son kez soracağım söz bi daha kı mesajım motorumun resmiyle olacak :)
suzuki burgman 400 ve gilera nexus 500 arasında cok kararsızım. 2. el alacağım burgmanın kendını ıspat etmiş olması, rahat olması, bagaj hacmının buyuk olması benı cezbederken,aks aralığının çok olması, hantal kalıyor yorumları ve gucunun gileraya oranla dusuk olması canımı sıkıyor. gilaraya gelınce karızmatık sportıf göruntusu, teknolojık ustunluğu, fren sıstemının daha gelıskın olusu gilerayı kafama yattırıyor. ancak gileranın da bagaj hacmının kucuk olusu, parçalarının asırı pahalı ve uzun surec gerektıren sekılde tahsıs edıldığıne daır yorumlar ve selesının daha dar olusu da eksılerı gıbı görunuyor...
tam bır kafa karmasası yanı ne dersınız... kurtarın benı dostlar söz baska kıyaslama sorusu sormayacağım :)
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
suziki duyulmus motor beğenmessen satmaya kalksan 2. eli her zman yüksek olur parça sıkıntısıda çekmessin
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eski bir Nexus kullanıcısı olarak Nexus diyorum..:)

Pişman olmassın 4,5 yakıyor 100 km'de 180km/h hıza düz yolda ulaşıyor..:cat:

Burgman 400'ü geçiyorda 650 ile yarışında zar zor plaka okuyor..:p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Nexus 500 rahatça SS'lerle dalaşabilecek bir motor. Onu yabana atma. Ben bir Suzuki fanatiğiyim, ama madem 2 seçeneğe kadar indirmişsin, o zaman Nexus 500 alacaksın. Burgmann 400 hiç te kötü bir motor değil, hem çok şık, hem de sağlam. Ama hızlı, seri bir şeylerse aradığın Nexus'a bakman gerek.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Ben de tercihimi nexus'tan yana kullanırdım.Aynadan baktığında nexus'u gördüğünde ss geliyor sanıyorsun.Daha ne olsun:)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
nexus şık durmasına karşın burmanın hantallığının getirdiği avantajlar konfor, uzun yol rahatlığı, büyük bagaj ve torpido hacmi gibi avantajların çoğuna sahip değil. bunlar olmasın performanslı olsun dersende yamaha t-max çift silindirli ve zincir aktarmalı motoruyla çok daha üstün. t-max i bi kere kullanma şansım oldu limitlerini göremedim ama an650 de kullanmışlığım olduğu için an650 den iyi hızlandığını söyliyebilirim.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
NEXUS 500 çok iyi bir alet ha burgman kötümü diyeceksin değil tabiki.. ama ikisi arasında nexusu tercih ederim .. neden dersen avrupanın her malı uzakdoğuya basar .. ama gelgörki burgman türkiyede adet olarak nexus dan daha fazla satış rakamlarına sahip .. buda servis ve yedek parçada burgmana kaymana neden olan çok önemli iki sebep..

burgman diyorum ..
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
sağolun arkadaslar sanırım ıkı makınanında sevenı çok:) keske param olsada ıkısınden de alsam:) ama sanırım parça ve servıs yaygınlığı konusunda _ki turkıyede bu cok muhım_ burgman bır adım önde. kısmet olursa bende burgmancı olacağım yakında saygılar hepınıze
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bugün aldık siteden çok sevdiğim bi arkadaşıma nexus.. resimler yarın..
ne kadar suzy bağımlısı olsam da, italyan ateşi bambaşka..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Benim fikrim şudur ; bir kişi bineceksen Nexus eğer artcım olacak diyorsan burgman...
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
cok soze gerek yok sen zaten dogru yolu bulmussun.:cat:
burada arkadaslarında dedıgı gibi once motordan ne beklıyosun onu yazmalısın.hız mı konformu ..............falan falan
hızsa nexus yanlıs tercih.scooterda hız tmax dir....
konfor burgman 400
race taklidi nexus 500
konfor ve uzun yol burgman 650
(sonhızı 191 kendi yaptıgım..205 yaptıgını soyleyenler var)

unutmadan cok yenı bir alternatif var henüz kullanamadım ama yurtdısında test edenler gp 800 un gercekten cok atesli oldugunu soyluyorlar..Ama turkıye için cok pahalı...

sonuc olarak 400 veya 650 burgman benım son sözümdür...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst