Son yaptığım işin Demo Reel'i

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
oops tamamdır hemen el atıyorum o işe

Şu anda çalışıyo olması lazım

---------- Post added at 01:49 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

vay be tınlanmadık görüyomusun :D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
]vay be tınlanmadık görüyomusun :D

:mrgreen::queen::mrgreen: Dur bi kefeeee daha yeni gördüm, hemen celal yaptırtıyosun adama ::lolabove


Portfolyondaki, efektlerin uygulanışında değişen algıyı anlatan video gayet başarılı ::alkiis::

Hareketli grafik işlerine de herzaman ilgi duymuşumdur.

Kendim işlerim içinde butür bi sunum hazırlayıp grafiksel öğelerle desteklemeyi düşünüyorum daaaaa, sadece düşüncede nezamandır :pr:

Yani kendi adıma "icraat yoksa = sonuç sıfır", bi şekilde zaman ayırmam lazım::facepalm::

Tebrikler :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Sunum falan için videohive kullan çok işine yarar :mrgreen:

Teşekkür ederim zaman ayırıp izlediğin için, filmi izlemeyin ama tırt :mrgreen:

Jenerikte görürsünüz artık beni eheh
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ozaman bikaçbişey daha sorayım :)

Yapmak istediğim aşağa yukarı videodaki gibi!

Animasyonları görmezden gel ( güneş değişimi, yaprak kıpırdaması, kuşlar... ... gibi hareketli sahneleri)

1:04 teki gibi bölmelerde detaylarımı tanıtmak

Sunumun genelindeki o ufak kamera titreme efektine ihtiyacım var!

Büyük bir görselin üzerinde detay göstermek adına yaklaşıp uzaklaşmalara ( 5000*3000 bir görselin 800*600 belli kısımlarına yaklaşıp uzaklaşabileyim!)

Görselimin tamamı net olsada program yapabiliyorsa belli kısımları netlemek ( lens, derinlik oyunları! )

2:43 teki profesyonel geçişler olsa iyi olur, olmasada şükür :mrgreen: ( opacity geçişli kareler, öyle sağdan soldan inmesin :) )

2:45 teki gibi stock hareketli sahne gömmek kolaysa muhteşem olur, çok işime yarar !!!

Ve bikaç katman stock ses ekleyebilmeliyim ( müziğin arkasında, duş sesi, tv sesi... gibi)

Bunları yapabileceğim, en kolay arayüzü olan ve rahatlıkla tutorial bulabileceğim bi program varmıdır ???


Adobe Premier demede ne dersen de deniycem :mrgreen: Mesela Ulead bu işleri yapabilirmi sence, arayüzü daha kullanışlı gibi geldi bana. Daha da basiti varsa :rendeer:

Hepsini animasyon olarak yapmam benim tek başıma pixar olmam demek :mrgreen: butür bi sunum yöntemine gitmem şart :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Ozaman bikaçbişey daha sorayım :)

Yapmak istediğim aşağa yukarı videodaki gibi!

Animasyonları görmezden gel ( güneş değişimi, yaprak kıpırdaması, kuşlar... ... gibi hareketli sahneleri)

1:04 teki gibi bölmelerde detaylarımı tanıtmak

Sunumun genelindeki o ufak kamera titreme efektine ihtiyacım var!

Büyük bir görselin üzerinde detay göstermek adına yaklaşıp uzaklaşmalara ( 5000*3000 bir görselin 800*600 belli kısımlarına yaklaşıp uzaklaşabileyim!)

Görselimin tamamı net olsada program yapabiliyorsa belli kısımları netlemek ( lens, derinlik oyunları! )

2:43 teki profesyonel geçişler olsa iyi olur, olmasada şükür :mrgreen: ( opacity geçişli kareler, öyle sağdan soldan inmesin :) )

2:45 teki gibi stock hareketli sahne gömmek kolaysa muhteşem olur, çok işime yarar !!!

Ve bikaç katman stock ses ekleyebilmeliyim ( müziğin arkasında, duş sesi, tv sesi... gibi)

Bunları yapabileceğim, en kolay arayüzü olan ve rahatlıkla tutorial bulabileceğim bi program varmıdır ???

http://www.youtube.com/watch?v=SKp8v9KUDgI

Adobe Premier demede ne dersen de deniycem :mrgreen: Mesela Ulead bu işleri yapabilirmi sence, arayüzü daha kullanışlı gibi geldi bana. Daha da basiti varsa :rendeer:

Hepsini animasyon olarak yapmam benim tek başıma pixar olmam demek :mrgreen: butür bi sunum yöntemine gitmem şart :)

Bu video tamamen Maya kullanılarak yapılma öncelikle onu söyleyelim :mrgreen: Tamamı içerisindeki herşey 3D model.

Düzenlemesi After Effects'te yapılma. Buna yakın bile bir video istiyosan paşa paşa after effects öğrenmek zorundasın :mrgreen: Öğren ama para kazandırır baya :cat:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Düzenlemesi After Effects'te yapılma. Buna yakın bile bir video istiyosan paşa paşa after effects öğrenmek zorundasın :mrgreen: Öğren ama para kazandırır baya :cat:

Evet zaten 3D model konusunda hiçbir sıkıntım yok, hemen hemen bu düzeyde ::gleam:: Ama gel gelelim bu modellerin animasyon halini almasına :queen:

tamam alır almasına da bunun için render çiftliği kurmam gerekir, benim işim olmayan bişeye de yatırım yapmak ::156::, o işleri işinin ustaları yapsın :)

Videonun sahibi arkadaşımızda After Effects te düzenleme yapıyor, bu da video düzenleme yapan işin ustalarının işi olduğundan bugüne kadar yan gözle bile bakmadım :mrgreen:

Şimdi şu durumda ihtiyacım olan bazı detayları sadece After Effects yapacak değilya mantığıyla bi arayışa girdim ama henüz daha basit, şipşak bi program bulamadım kendime uygun, sanırım yok :mrgreen:

Biçok konuda olduğu gibi, herhalde Adobe bu alanıda tekelde tutuyor :jocolor: Olmadı bi kurcalarım ama öyle şipşak kurcalanacak bi programmıdır değilmidir açar açmaz belli eder kendini zaten.

Yani pat pat görselleri koysamda olur ama, bi farkımız olsun ::pala::

Aklıma gelmişken :mrgreen: 1 sn 30 fps diyelim, bu 30 kareyi tek tek jpegler halinde atıp 1 sn video olarak izleyebilmem mümkün olabilir mi, bu hangi programla olur :queen:

Hep kulağımı tersten tutarmışçasına sorular soruyorum ama, biliyorsan paylaşırsan sevinirim :)

Sağol kefeeeeeeeee :cat:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
video da efek girişinde anlık bir duraksama oluyorya o biraz bozmuş , tam geçişler esnasında bir davul sesi ile duraksamadan girse güzel olacak gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst