Windows zaten hep aynı kalmıyor, windows 7 iyi, eskiden xp kullanırken bir süre sonra hdd yi sıfırlayıp yeniden kurulum yapardık.
Kullanıma göre ömrü değişiyor windowsun ve uygulamaların. Hor kullanıp bakımları aksattığın zaman bozulabilir windows yada programlar.
(Yüksek devirde kullanıyorsun programları, bakimda yapmiyorsun

)