Son dönemlerde dinlediğiniz en güzel şarkılar

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
guitar heromuz olsa da komşu delirtsek evde

https://www.youtube.com/watch?v=G-Bn_kD6QN4

asker de çok dinlerdim bölük subayı da ulan neyin kafasını yaşıyorsun millet müslüm cengiz orhan ferdi dinlerdi biz metalica takılırdık sonradan bu şarkıyı her dinlediğimde sesi sonuna kadar açardık birlikte dinlemeye başladık...

bunu da unutmamak lazım..

https://www.youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646


bu solo çok hoşuma gitti. nerden buldum hatırlamıyorum ama kaçıncı tekrar bilmiyorum. ben beğendim:)
bu tarz bilen varsa, yazarsa memnun olurum bilmeden bulmaya çalışmak çok zor :):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------


klarnet çok iyi.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Şu arkadaşı engelleyin paylaşım yapmasın.

zevkler ve renkler tartışılmaz derler hocam. benim de hiç sevmediğim bir tür de olsa saygı göstermek lazım :) yoksa hepimizin en değerlisi olan şarkılara rezillik gözüyle bakacak zibil gibi insan vardır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst