- Konu Yazar
- #1
Selamın aleyküm arkadaşlar . Az önce bi konu açmıştım şidmide bu biraz sizi yoruyorum kusura bakmayın , bi arkadaşım var şöyle 2-3 aydır motosiklet almayı düşünüyodu , ailesiyle konustu yok dedi haliyle , ama yinede bi motor arayışı içindeydi neyse son 1 haftadır ailesine çok sık bi şekilde söylüyo alın alın diye bugunde otrup konusmuşlar tmm demiş ailesi . ama neye tamam demiş onu sölemek lazım arkadaşım bu motor alma düşüncesinden bu yana 2-3 aydır yani , 1500 tl biriktirmiş aileside 2000 tl vermeye razı olmuş ama okullar bitince çocukta bu süre içinde 1000 tl daha biriktirim diyor . Şimdi en saçma yere geldik yani saçma demeyelimde sonuçta motorla ilgili bi konu saçma değildir her neyse bu çocuk süpersport görünümlü bi makine istiyor evet şimdi bunu okuduktan sonra dalga geçmeler başlayacak yapmayın arkdaşlar biraz ciddiye alın
her neyse çocugun dediği şu 4000 tl bütçe motor için ayırıyorum eski model olsun farketmez markada önemli değil 125 cc bi süpersport görünümlü makine marka farketmez model farketmez lütfen bi yardım edin ikinci el olcak tabiki
Not: 2 gün önce bi arkadaşımın eli kapıda şıkıştı ve ilk boğumun yarısı koptu oldugu gün devlet hastenesinde sargıya alını ağrı kesici verildi ve eve gönderildi(saçmalığa bak)ee tabi arkadaşımda gece dayanamadı ve saat 10:30 da fakültede doku ameliyatına girdi saat 1 de ameliyattan çıktı dünde gidip gördük şimdilik iyi 3 hafta sonra dokunun uyup uymayacağı belli olcak vaktiniz varsa bi dua okurmusunz ismi yusuf
(
her neyse çocugun dediği şu 4000 tl bütçe motor için ayırıyorum eski model olsun farketmez markada önemli değil 125 cc bi süpersport görünümlü makine marka farketmez model farketmez lütfen bi yardım edin ikinci el olcak tabiki
Not: 2 gün önce bi arkadaşımın eli kapıda şıkıştı ve ilk boğumun yarısı koptu oldugu gün devlet hastenesinde sargıya alını ağrı kesici verildi ve eve gönderildi(saçmalığa bak)ee tabi arkadaşımda gece dayanamadı ve saat 10:30 da fakültede doku ameliyatına girdi saat 1 de ameliyattan çıktı dünde gidip gördük şimdilik iyi 3 hafta sonra dokunun uyup uymayacağı belli olcak vaktiniz varsa bi dua okurmusunz ismi yusuf